;
coinex

رندرهای بیشتری از قاب های گلکسی نوت 8 منتشر شد

رندرهای بیشتری از قاب های گلکسی نوت 8 منتشر شد

با توجه به رندرهایی که اخیرا از پرچمدار سامسونگ، گلکسی نوت 8 و حتی قاب های آن به بیرون درز پیدا کرده و منتشر شده اند، به نظر می رسد ساختار دوربین دوگانه این گوشی افقی بوده و یک اسکنر اثر انگشت نیز آن را همراهی می کند.

با توجه به تصاویر لورفته از قاب های گلکسی نوت 8 به خوبی مشخص است که اسکنر اثر انگشت یک جایگاه جدید در پشت گوشی پیدا کرده است. البته این احتمال وجود دارد که این موضوع باب میل تمامی طرفداران این پرچمدار نباشد.

اما جدای از تمامی این مسائل، به نظر می رسد که گلکسی نوت 8 یک گوشی زیبا و خیره کننده خواهد بود. با توجه به تصاویر جدیدی که از قاب های گلکسی نوت 8 منتشر شده، به نظر می رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی حتی از آنچه که پیش‌تر انتظارش را داشتیم، بهتر است.

و اما برای کسانی که اطلاع چندانی نسبت به جدیدترین پرچمدار سری نوت سامسونگ ندارد، به برخی از مشخصات اصلی این گوشی می پردازیم.

انتظار می رود گلکسی نوت 8 از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی کواد اچ دی سوپر آمولد با حداقل حاشیه در کناره های آن برخوردار خواهد بود. همچنین گفته می شود قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون 835 یا 836 کوالکام تامین می شود.

از جمله دیگر مشخصات اصلی این گوشی می توان به 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین گفته می شود دوربین دوگانه این گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برد که با توجه به شایعات و گزارشات احتمالا از تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت بهره برده و احتمالا قیمتی بالاتر از 1000 دلار خواهد داشت.

در انتها نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که آخرین شایعات، تاریخ رونمایی از این پرچمدار بالا رده را اوایل مهرماه اعلام می کنند. بنابراین به نظر می رسد برای در دست گرفتن و استفاده از این گوشی باید چند ماهی صبر کنیم.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر