;
coinex

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) جهان

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) جهان

وب سایت IMDB، پایگاهی است موثق درباره اخبار و اطلاعات مربوط به دنیا هنر هفتم. این وب سایت علاوه بر اینکه یک منبع معتبر در خصوص فیلم‌های سینمایی، هنرپیشگان و دست اندر کاران این هنر است، به صورت منظم و در بازه های مختلف زمانی، اقدام به نشر فهرستی از پرفروشترین فیلمهای هفته می نماید. وب سایت IMDB در حال حاضر تحت مالکیت شرکت آمازون (Amzaon) قرار دارد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای)

بر اساس اعلام وب سایت International Movie Datebase یا IMDB، پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 تا 9 جولای) به ترتیب میزان فروش در آخر هفته عبارتند از:

 10. Beguiled

فیلم سینمایی Beguiled فیلمی است که توانست در دومین هفته اکران فروشی 2.1 میلیون دلاری (معادل 7.9 میلیارد تومان) را تجربه کرده و رتبه دهم را در بین پپرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) جهان به خود اختصاص دهد. به این ترتیب فروش فیلم Beguiled بعد از دو هفته اکران به عدد 7.4 میلیون دلار (معادل 28 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Beguiled در ژانر درام ساخته شده و توسط سوفیا کاپولا (Sofia Coppola) کارگردانی شده است. از ستارگان نقش آفرین در این فیلم می‌توان به نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، کالین فرل (Colin Farrell)، کریستن دانست (Kristen Sunst) و اله فنینگ (Elle Fanning) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 33 دقیقه داشته و  مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) است.

9. 47 Meters Down

فیلم سینمایی 47 Meters Down توانست در چهارمین هفته فروش خود به رقم 2.7 میلیون دلار (معادل 10.2 میلیارد تومان) دست یافته و رتبه نهم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) کسب نماید. با این حساب مجموع فروش فیلم 47 Meters Down بعد از چهار هفته اکران، به رقم 38.4 میلیون دلار (معادل 145 میلیارد تومان) رسید.

این فیلم در ژانر ترسناک و توسط یوهانس روبرتز (Johannes Roberts) ساخته شده و زمانی برابر با 1 ساعت و 29 دقیقه دارد. از هنرپیشگان این فیلم می توان به مندی مور (Mandy Moore) ، کلیر هولت (Clair Holt) و متیو مودین (Matthew Modine) اشاره نمود. این فیلم مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

8. The Big Sick

فیلم سینمایی The Big Sick توانست با رسیدن به رکورد فروش 3.6 میلیون دلار (معادل 13.6 میلیارد تومان) در دومین هفته اکران به جمع ده فیلم پرفروش هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) راه یافته و به این ترتیب مجموع فروش خود را در دو هفته به عدد 6.8 میلیون دلار (معادل 25.7 میلیارد تومان) برساند.

فیلم The Big Sick در ژانر کمدی عاشقانه و به کارگردانی مایکل شوالتر (Michael Showalter) ساخته شده است. از هنرپیشگان این فیلم می‌توان به کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، زوئی کازان (Zoe Kazan) و هالی اهنتر (Holy Hunter) اشاره نمود. فیلم The Big Sick که زمانی برابر با 2 ساعت دارد،  مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

7. The House

رتبه هفتم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) در اختیار فیلم جدید The House بود که توانست در دومین هفته اکران خود فروشی برابر با 4.8 میلیون دلار (معادل 18.1 میلیارد تومان) را تجربه نموده و مجموع فروش خود را به رقم 18.6 میلیون دلار (معادل 70.3 میلیارد تومان) برساند.

فیلم The House در ژانر کمدی ساخته شده و کارگردانی آن نیز توسط آندرو جی کوهن (Andrew J. Cohen) صورت گرفته است. این فیلم با زمانی برابر با 1 ساعت و 28 دقیقه از هنرپیشگانی مانند ویل فرل (Will Ferrell)، امی پولر (Amy Pohler) و رایان رایان سیمپکینز (Ryan Simpkins) بهره برده و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

6. Cars 3

مکان ششم درپرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) از آن انیمیشن Cars 3 بود. این محصول شرکت پیکسار (Pixar) سومین قسمت از سری انیمیشنهای Cars بوده که توانست در سومین هفته اکران به فروشی معادل 5.4 میلیون دلار (معادل 20.4 میلیارد تومان) دست یافته و فروش کلی خود را پس از چهار هفته اکران به عدد 133.5 میلیون دلار (معادل 504.6 میلیارد تومان) برساند.

این فیلم انیمیشن در ژانر کمدی اکشن بوده و از صداپیشگان آن می‌توان به به اون ویلسون (Owen Wilson)، کریستلا آلونزو (Cristela Alonzo) و کریس کوپر (Chris Cooper) اشاره کرد. این انیمیشن مدتی برابر با 1 ساعت و 49 دقیقه داشته و توسط برایان فی (Brian Fee) کارگردانی شده است. این انیمیشن مناسب برای گروه سنی G (مناسب برای همه سنین) تهیه شده است.

5. Transformers: The Last Knight

رتبه پنجم در بین پرفروشترین فیلم هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) در اختیار فیلم Transformers: The Last Knight بود. این فیلم که ادامه مجموعه فیلم‌های Transformers است توانست رکورد فروشی معادل 6.4 میلیون دلار (معادل 24.2 میلیارد تومان) را در آخر هفته به نام خود ثبت نموده و مجموع فروش خود را بعد از سه هفته اکران به رقم 119 میلیون دلار (معادل 450 میلیارد تومان) برساند

این فیلم در ژانر اکشن علمی تخیلی ساخته شده است. از هنرپیشگان فیلم Transformers: The Last Knight می توان به مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و جاش دوامل (Josh Duhamel) اشاره نمود. این فیلم که زمانی برابر با 2 ساعت و 29 دقیقه داشته توسط مایکل بی (Michael Bay) کارگردانی و برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

4. Wonder Woman

چهارمین فیلم پرفروش هفته گذشته همانند دو هفته قبل، فیلم Wonder Woman بود که توانست رکوردی معادل 9.8 میلیون دلار (معادل 37 میلیارد تومان) را در ششمین هفته اکران به نام خود ثبت نموده و رتبه چهارم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) به دست آورد. به این ترتیب مجموع کل فروش فیلم Wonder Woman در 6 هفته اکران به رقم 368 میلیون دلار (معادل 1391 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Wonder Woman در ژانر ماجرایی اکشن ساخته شده است. از ستاره‌های نقش آفرین در این فیلم می‌توان به گل گدو (Gal Gadot)، کریس پاین (Chris Pine)، رابین رایت (Robin Wright) و کنی نیلسن (Connie Nielsen) اشاره کرد. فیلم Wonder Woman زمانی معادل 2 ساعت و 21 دقیقه داشته و برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است. کارگردان پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته نیز پتی جنکینز (Patty Jenkins) است.

3. Baby Driver

فیلم جدید Baby Driver توانست در دومین هفته اکران خود فروشی 13 میلیون دلاری (معادل 49 میلیارد تومان) را در آخر هفته گذشته به نام خود ثبت کرده و مجموع فروش کلی خود را پس از دو هفته اکران به رقم 57.1 میلیون دلار (معادل 216 میلیارد تومان) رسانده و رتبه سوم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) به خود اختصاص دهد.

فیلم Baby Driver در ژانر اکشن جنایی ساخته شده و مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 53 دقیقه دارد. از هنرپیشگان این فیلم می‌توان به انسل الگورت (Ansel Elgort)، جان برنتال (John Bernthal)، جان هام (Jon Hamm)، کوین اسپیسی (Kevein Spacey) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) اشاره کرد. فیلم Baby Driver که توسط ادگار رایت (Edgar Wright) کارگردانی شده، برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

2. Despicable Me 3

عنوان دومین فیلم در بین پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) به قسمت سوم فیلم انیمیشن Despicable Me اختصاص یافت. این فیلم که سومین قسمت از این مجموعه و چهارمین عنوان با استفاده از این شخصیتها بود توانست رکورد فروش 72.4 میلیون دلار (معادل 271.5 میلیارد تومان) را در دومین هفته اکران به نام خود ثبت نموده و مجموع فروش خود را پس از دو هفته اکران به رقم 148.8 میلیون دلار (معادل 562.4 میلیارد تومان) برساند.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

فیلم Despicable Me 3 در ژانر انیمیشن اکشن ماحرایی بوده و مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 30 دقیقه دارد. این فیلم توسط کایلی بالدا (Kyle Balda) و پیر کافین (Pierre Coffin) کارگردانی شده و مناسب برای گروه سنی PG (با نظارت والدین) ساخته شده است.

1. Spiderman : Homecoming

پرفروش ترین فیلم سینمایی هفته گذشته (7جولای تا 9 جولای) قیمت جدیدی از سری فیلم‌های اسپایدرمن بود. فیلم Spoderman : Homecoming توانست در اولین هفته آکران و تعطیلات آخر هفته گذشته فروشی 117 میلیون دلاری (معادل 442 میلیار تومانی) را تجربه نموده و صدر فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) قرار گیرد.

فیلم Spiderman : Homecoming در ژانر اکشن علمی تخیلی ساخته شده و از ستارگان نقش آفرین در آن می‌توان به تام هالند (Tom Holland)، مایکل کیتون (Michael Keaton) و رابرت داونی حونیور (Robert Downey Jr.) اشاره کرد. این فیلم که مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 13 دقیقه دارد توسط جان واتز (John Watts) و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر