;
coinex

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 در وب سایت رسمی فاش شد

سامسونگ به تازگی تایید کرده که گلکسی نوت 8 با امکانات چندرسانه‌ای پیشرفته‌تری عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد گلکسی نوت 8 اولین محصول این شرکت است که از ماژول دوربین دوگانه‌ همراه با چند ویژگی استثنایی بهره می‌برد.

اکنون نیز گزارش شده مهندسان سامسونگ الکترونیک در حال ساخت دوربین دوگانه برای گلکسی نوت 8 هستند و گفته شده این دوربین دوگانه پشتی شامل یک لنز عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌ 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x خواهد بود. وب‌سایت رسمی این شرکت کره‌ای اطلاعات تازه‌ای در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های دوربین گلکسی نوت 8 را فاش کرده است.

سنسور دوگانه‌ای که در نوت 8 استفاده می‌شود احتمالاً مصرف انرژی کمتری خواهد داشت و همچنین از فوکوس خودکار بسیار سریع نیز پشتیبانی می‌کند. این سنسور دوگانه‌ به عکس‌برداری بهتر در نور کم نیز کمک خواهد کرد و به احتمال فراوان از لرزه‌گیر خودکار نیز بهره می‌برد.

تصاویر زیر تفاوت میان عکس‌برداری با سنسور تکی و سنسور دوگانه را به خوبی نشان می‌دهند و می‌بینید که حتی در تاریکی نیز دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 تصاویر روشن و واضحی را ثبت می‌کند. این تصاویر با استفاده از حالت Super Night Shot ثبت شده‌اند.

تصویر ثبت شده با دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 در حالت ویژه شب
Super Night Shot
تصویر ثبت شده با گلکسی نوت 8 در شب
Super Night Shot

تصاویر بعدی نیز به شما نشان می‌دهند که نتیجه قابلیت عکس‌برداری HDR در تصاویر چگونه خواهد بود.

تصویر ثبت شده در حالت HDR با دوربین دوگانه گلکسی نوت 8
HDR

این دوربین همچنین با محاسبه‌ی ارتفاع سوژه و فاصله‌ی آن از دوربین به کاربران این امکان را می‌دهد که فوکوس تصاویر ثبت شده‌ی خود را تغییر دهند و به دلخواه با فوکوس کردن روی هر نقطه‌ای از تصویر بخش‌های دیگر آن را تار کنند.

محاسبه عمق تصویر با دورین نوت 8 و امکان تغییر فوکوس
Selective Focus

ویژگی زوم هوشمند نیز در کنار 3 برابر زوم اپتیکال، در هنگام عکاسی 3 برابر زوم دیجیتال اعمال خواهد کرد تا تصاویر واضح‌تری ثبت کند. این زوم اضافه به کاربر امکان می‌دهد تا بدون از دست دادن جزئیات و رنگ‌ها بر روی تصاویر زوم کند.

تصاویر ثبت شده با حالت زوم هوشمند گلکسی نوت 8
Smart zoom

حالت زاویه دید نیز امکان چرخاندن تصاویر را در جهت‌های از پیش تعیین شده فراهم آورده است.

امکان چرخاندن تصاویر با دوربین گلکسی نوت 8
Perspective View

حالت پس‌زمینه نیز به کاربران امکان می‌دهد افکت‌های تصویری متنوعی را در پس‌زمینه عکس اضافه کنند.

امکان افزودن حالتهای مختلف به پس زمینه تصویر در گلکسی نوت 8
Background Effect

همچنین این احتمال نیز وجود دارد که این دوربین دوگانه تنها به صورت اختصاصی برای گلکسی نوت 8 عرضه نخواهند شد و برخی دیگر از گوشی‌های این شرکت از جمله گلکسی C10، C7 و J7 نیز از دوربین مشابهی بهره خواهند برد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر