;
coinex

به‌روزرسانی اندروید 7.1 برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در دست بررسی است

به‌روزرسانی اندروید 7.1 برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در دست بررسی است

به‌روزرسانی اندروید 7.1.0 سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هم‌اکنون در دست بررسی است. توسعه دهندگان این شرکت کره‌جنوبی به تازگی این شماره آپدیت را در لیست اپراتورهای بی‌سیم خود قرار داده و شرکت ودافون در کشور استرالیا نیز سه‌شنبه این خبر را به صورت رسمی تایید کرده است.

از آنجایی که این اپراتور تلفن همراه به بازه‌ی زمانی مشخصی برای عرضه‌ی این پکیج به‌روزرسانی پرچم‌داران سامسونگ ارائه نکرده، بنابراین احتمالا این سیستم‌عامل حداکثر چند هفته‌ای توسط خود اپراتور مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و سپس به صورت عمومی عرضه می‌شود.

این خبر از این جهت دارای اهمیت است که وقتی ودافون استرالیا مشغول بررسی این سیستم‌عامل است یعنی این به‌روزرسانی به دست بسیاری دیگر نیز رسیده و توسط آن‌ها در حال آزمایش است؛ بنابراین احتمال دارد که سامسونگ طی چند روز آینده به صورت رسمی عرضه‌ی این نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را برای پرچم‌داران خود اعلام کند.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با اندروید نسخه 7.0 به صورت پیش‌فرض عرضه شدند و درحالی که از اواسط ماه آوریل تاکنون نشانه‌های گوناگونی از ارائه به‌روزرسانی اندروید 7.1 برای این دو محصول حکایت داشته‌اند اما این شرکت کره‌ای هیچ‌وقت این اخبار را تایید نکرده است.

برخی منابع دیگر نیز در همین مدت مدعی شده بودند که پرچمداران سامسونگ اوایل سال 2018 مستقیما از اندروید 7.0 به اندروید O به‌روزرسانی خواهند شد؛ هرچند با شواهد موجود دیگر این ادعا دور از ذهن به نظر می‌رسد و اکنون تنها باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه موقع این آپدیت را برای پرچم‌داران خود عرضه خواهد کرد. این به‌روزرسانی چه توسط خود سامسونگ و چه توسط دیگر اپراتورها به صورت آنلاین (OTA) عرضه خواهد شد و به مرور به دست تمامی کاربران این محصولات می‌رسد.

در فهرستی که ودافون استرالیا منتشر کرده تنها به رفع باگ‌ها و افزایش ثبات سیستم‌عامل نسخه 7.1 برای خانواده گلکسی S8 اشاره شده، هرچند که مطمئنا برخی ویژگی‌های جدید نیز همراه با این آپدیت عرضه خواهند شد اما در این لیست خبری از جزییات بیشتر نیست.

گوگل در این نسخه از سیستم‌عامل خود، ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی از واقعیت مجازی دی دریم (Daydream) و حالت نور شب را نیز افزوده است و احتمالا این امکانات را با آپدیت 7.1 در خانواده گلکسی S8 شاهد خواهیم بود.

با وجود اینکه دو پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج در لیست دریافت به‌روزرسانی اندروید او قرار دارند اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دو محصول نیز به‌روزرسانی اندروید 7.1.0 را دریافت می‌کنند یا خیر.

جدول آپدیتهای منتشر شده توسط ودافون کشور استرالیا
جدول منتشر شده ودافون استرالیا

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر