;
coinex

کانسپت گوشی هواوی پی 11 منتشر شد؛ نمایشگری با حاشیه‌های فوق باریک دلبری می‌کند

کانسپت گوشی هواوی پی 11
گوشی هواوی پی 11 (Huawei P11) پرچمدار بعدی سری P هواوی است. با اینکه هنوز گوشی هواوی میت 10 معرفی نشده، اما شایعات از هم اکنون پیرامون مدل هواوی P11 در حال شکل گیری است.

تیم طراحی DBS به تازگی کانسپتی از گوشی هواوی پی 11 را خلق کرده‌اند که دستگاه زیبایی را در یک بدنه محکم آلومینیومی به تصویر کشیده است. طرح مفهومی هواوی پی 11 نشان می‌دهد که این گوشی پرچمدار از صفحه نمایشی با رزولوشن کواد اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 برخوردار خواهد بود.

اگر چه هواوی تمایلی به استفاده از طراحی نمایشگرهایی با حاشیه فوق باریک ندارد، اما تیم طراحی DBS گمان می‌کند که این کمپانی چینی در ساخت گوشی هواوی پی 11 چنین روشی را برای طراحی در پیش خواهد گرفت. اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند در سمت راست و چپ، تقریبا بدون حاشیه بوده و در بالا و پایین حاشیه‌های بسیار اندکی دیده می‌شود.

دوربین سلفی، خروجی صدا و دیگر ماژول‌های به کار رفته، در حاشیه باریک بالایی جای گرفته‌اند و در حاشیه پایین تنها چیزی که به چشم می‌خورد نام هواوی است.

مشخصات گوشی هواوی پی 11

آسیاب شایعات هنوز به درستی درباره مدل هواوی P11 به گردش در نیامده است. اطلاعات چندانی از این گوشی هوشمند وجود ندارد. اما منبعی که این خبر را منتشر کرده، مشخصات هواوی پی 11 را این گونه بیان می‌کند؛ گوشی Huawei P11 سیستم عامل اندروید 8.0 گوگل را اجرا خواهد کرد و احتمالا از یک پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای قدرت خواهد گرفت.

بدنه این موبایل ضد آب است و احتمالا کد حفاظتی IP68 را دارا باشد، در پنل پشتی سیستم دوربین دوگانه با سنسورهای 24 مگاپیکسلی دیده خواهد شد و با توجه به رابطه خوب لایکا و هواوی، احتمالا تکنولوژی این غول صنعت اپتیک در سیستم دوربین دوگانه آن به کار گرفته شود. علاوه بر این گفته می‌شود که نرم افزار جدید اسمارت کپچر (Smart Capture) هم در آن وجود خواهد داشت.

نرم افزار اسمارت کپچر می‌تواند به صورت خودکار محیط عکاسی را تشخیص داده و و دوربین را برای گرفتن عکس‌هایی دقیق و واضح بهینه سازی کند. با تمام این ویژگی و ظاهر زیبای آن، می‌توانید حدس بزنید که قیمت هواوی پی 11 در هنگام ورود به بازار چقدر خواهد بود؟

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)