;
coinex

پردازنده هوش مصنوعی هواوی در شهریور ماه رخ نشان می‌دهد

پردازنده هوش مصنوعی هواوی
کمپانی هواوی در ماه گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی اولین تراشه هوش مصنوعی جهان است. بعد از آن این غول تکنولوژی چینی در حساب توییتری رسمی خود نشان داد که پردازنده هوش مصنوعی هواوی چیزی بیش از یک دستیار صوتی مجازی خواهد بود.

انتظار می‌رود که این تراشه هوش مصنوعی جدید، در پاییز امسال رخ نشان دهد و اکنون این کمپانی چینی با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ویبو، تاریخ عرضه پردازنده هوش مصنوعی جدید خود را فاش کرد.

در این ویدیو علاوه بر دعوتنامه‌ای برای راه اندازی این پردازنده جدید وجود دارد، بسیاری از ویژگی‌هایی که درباره این پکیج تکنولوژی جدید انتظار می‌رود، دیده می‌شود. در این تیزر تبلیغاتی یک خبر غیر منتظره وجود دارد. پردازنده هوش مصنوعی هواوی در تاریخ 2 سپتامبر برابر با 11 شهریور ماه با برگزاری رویدادی که در شهر برلین آلمان برپا خواهد شد، این پردازنده جدید خود را به طور رسمی به بازار ارائه خواهد داد.

با این وجود می‌توان با اطمینان اعلام کرد که هواوی در نمایشگاه IFA 2017 با معرفی این تراشه به عنوان یکی از فناوری‌های نوآورانه‌ جدید خود، دنیای تکنولوژی را شگفت زده خواهد کرد. علاوه بر این گفته می‌شود که ریچارد یو (Richard Yu)، مدیر واحد بازرگانی مصرف کنندگان این کمپانی، در رویداد مذکور سخنرانی بسیار مهمی را خواهد داشت. تمرکز اصلی او در این رویداد صحبت درباره چیزهایی است که این پردازنده هوش مصنوعی جدید به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد.

تراشه هوش مصنوعی هواوی

تا زمانی که پردازنده هوش مصنوعی هواوی به طور رسمی معرفی نشود، ما نمی‌توانیم بگوییم که چه ویژگی‌های جدیدی به این تراشه هوش مصنوعی اضافه شده و این محصول جدید در مقابل اکثر تراشه‌های هوش مصنوعی که فقط یک دستیار مجازی هستند، چه چیزهای بیشتری ارائه خواهد داد.

به خاطر داشته باشید که گفته شده است، این پردازنده جدید، چیزی بیش از یک دستیار صوتی مجازی است؛ بنابراین، علاوه بر قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی، پردازنده جدید هوش مصنوعی هواوی با ویژگی‌های هوشمندتری خودنمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که این تراشه هوش مصنوعی هواوی با سیستم بر روی تراشه کرین هایسیلیکون به صورت یکپارچه طراحی شده باشد، اما این احتمال نیز وجود دارد که این تراشه بتواند به صورت مستقل نیز در برخی از گجت‌های ساخت این شرکت، مورد استفاده قرار گیرد.

انتظار می‌رود که تراشه هوش مصنوعی هواوی بر روی کرین 970 که در گوشی هواوی میت 10 قدرتنمایی خواهد کرد، استفاده شود. اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد، این گوشی جدید پرچمدار از سری میت هواوی می‌تواند ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه دهد.

در حال حاضر همه چیز به نمایشگاه ایفا 2017 ختم خواهد شد. تکراتو را دنبال کنید و برای اطلاع کامل از تمامی چیزهایی که در نمایشگاه IFA امسال رخ نشان می‌دهند، با ما همراه باشید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر