;
coinex

گلکسی نوت 8 با اسکنر عنبیه و قلم اس پن بهبود یافته و چند ویژگی دیگر وارد میدان شد

گلکسی نوت 8 همراه با قلم اس پن بهبود یافتهبالاخره پس از ماه‌ها انتظار و شایعه سامسونگ امروز پرچم‌دار قدرتمند خود گلکسی نوت 8 را رونمایی کرد تا علاوه بر جبران مافات محصول شکست خورده‌ی سال گذشته‌ی خانواده‌ی گلکسی نوت، استانداردهای تازه‌ای نیز در دنیای پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند تعریف کند. در کنار مشخصات فنی قدرتمندی که از این محصول انتظار داشتیم و هم اکنون نیز انتظاراتمان برآورده شده است، فبلت قدرتمند جدید گلکسی نوت با ویژگی‌های اختصاصی خود تلاش دارد تا در میان رقبا بدرخشد.

همانند نسل‌های قبلی این خانواده یکی از کلیدی‌ترین امکانات گلکسی نوت 8 قلم اس پن آن است که در مقایسه با قلم گلکسی نوت 7 چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از نظر نرم‌افزاری پیشرفت محسوسی داشته است. این استایلوس جدید 4096 درجه فشار را پشتیبانی می‌کند و این سخت‌افزار قدرتمند در کنار نرم‌افزاری که حالا کاربردهای بیشتری از بزرگنمایی و یادداشت‌برداری سریع در اختیار کاربران قرار می‌دهد، یک قلم استایلوس ویژه را تشکیل داده است. ویژگی ترجمه‌ی قلم اس پن نسبت به نسل قبلی پیشرفت داشته و اکنون از جملات کامل نیز پشتیبانی می‌کند؛ به علاوه با این قلم جدید می‌توانید پیام‌های زنده خود را طراحی کرده و برای دوستان و همکارانتان ارسال کنید. ویژگی نمایشگر همیشه روشن نیز مطابق انتظار در گلکسی نوت 8 حضور دارد و این بار امکانات و اپلیکیشن‌های مخصوص Edge نیز برای لبه‌های خمیده‌ی این نمایشگر در نظر گرفته شده است. سامسونگ همچنین مدعی شده که اسکنر اثرانگشت گلکسی نوت 8 را برای حرفه‌ای‌ها طراحی کرده تا با خیالی آسوده بدون تماس دست از محتویات تلفن خود محافظت کنند.

پرچم‌دار جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 به صورت پیش فرض عرضه خواهد شد که با بروزترین رابط کاربری اختصاصی این شرکت همراه شده است. این نسخه‌ی جدید از رابط کاربری سامسونگ که همراه با گلکسی نوت 8 عرضه می‌شود به منظور ارائه‌ی تجربه‌ای روان‌تر از همیشه آماده شده است؛ احتمالا در ماه‌های آینده برخی دیگر از پرچم‌داران سامسونگ نیز به این رابط کاربری جدید به‌روزرسانی خواهند شد. فبلت پرچم‌دار سامسونگ به دستیار صوتی هوشمند بیکسبی نیز مجهز شده و یک دکمه‌ی اختصاصی نیز برای فعال‌سازی این دستیار هوشمند در نظر گرفته شده است؛ سامسونگ وعده داده این همراه هوشمند در ماه‌های آینده پیشرفت محسوسی خواهد داشت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر