coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کمپانی ال جی از دو پروژکتور ال ای دی فول اچ دی رونمایی کرد

پروژکتور ال ای دیال جی را یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های دنیا است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد. این کمپانی به‌تازگی از دو پروژکتور ال ای دی جدید رونمایی کرده است. با تکراتو همراه شوید.

کمپانی کره‌ای ال جی اعلام کرده است که می‌خواهد محصولات جدیدی در زمینه پروژکتورهای ال ای دی روانه بازار کند. ال جی که به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده ویدیو پروژکتور در دنیا شناخته می‌شود دو محصول جدید به نام‌های ProBeam UST که پروژکتور لیزری است و MiniBeam را معرفی کرده است.

قیمت و زمان عرضه این دو پروژکتور ال ای دی به‌زودی مشخص می‌شود و انتظار می‌رود که ال جی از این محصولات در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کند.

پروژکتور ال ای دی ProBeam UST از محصولات برد کوتاه محسوب می‌شود که می‌تواند ویدیوهایی را با فرمت فول اچ‌دی به نمایش گذارد. میزان روشنایی که این پروژکتور در نمایش ویدیوها می‌تواند تولید کند نیز به 1500 ANSI می‌رسد. پروژکتور ال ای دی جدید ال جی تنها نیاز دارد تا با فاصله ۱۲ سانتی‌متری از پرده یا دیوار قرار گیرد تا محتوایی به وسعت ۱۰۰ اینچ را نشان دهد.

پروژکتور ال ای دی

پروژکتور دیگر ال جی که MiniBeam نام دارد یک محصول قابل حمل محسوب می‌شود که می‌تواند محتوای ویدیویی با فرمت اچ‌دی نمایش دهد و از باتری با ظرفیت ۹۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. این باتری به دستگاه اجازه می‌دهد تا حداقل به مدت ۴ ساعت محتوا نمایش دهد.

.

منبع: nextpowerup

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر