;
coinex

دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ چه قابلیت‌های منحصر بفردی دارد؟

دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ چه قابلیت‌های منحصر بفردی دارد؟

گلکسی نوت 8 اولین گوشی پرچمدار سامسونگ محسوب می‌شود که به یک دوربین دوگانه مجهز شده است. این گوشی هوشمند در پشت خود از دو دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد که هر کدام به یک لنز تله فوتو و واید انگل مجهز شده‌اند.

دوربین گلکسی نوت 8 علاوه بر این در هر دو لنز خود قابلیت پایدارسازی بصری تصویر (OIS) را هم دارد. این دوربین همچنین می‌تواند یک بزرگ نمایی بصری 2x و دیجیتالی 10x را در اختیار کاربران بگذارد و تصاویر بسیار واضحی را در شرایط کم نور و از فاصله های دور بگیرد. سامسونگ در کنار این قابلیت‌ها چند حالت تصویربرداری و فیلم برداری مختلف را نیز در اختیار کاربران گذاشته است.

دوربین گلکسی نوت 8

دوربین گلکسی نوت 8 به گونه‌ای طراحی شده است که یکی از لنزهای آن مانند لنز دوربین گوشی‌های هوشمند عادی عمل کند و به طور عادی تصویر رنگی بگیرد و لنز دیگر جزییاتی را به عکس گرفته شده اضافه کند که توسط لنز اول قابل عکس برداری نبوده‌اند.

این دوربین در واقع در هنگام عکس برداری دو تصویر جداگانه را می‌گیرد؛ این دو تصویر سپس به کمک یک پردازشگر با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا یک عکس باکیفیت و شفاف با عمق تصویر بیشتری در اختیار کاربر گذاشته شود.

دوربین گلکسی نوت 8

گوشی پرچمدار جدید سامسونگ به راحتی می‌تواند از فاصله بسیار نزدیک تصاویر باکیفیتی بگیرد. لنزهای تله فوتوی دوربین گلکسی نوت 8 به کمک قابلیت بزرگ نمایی بصری خود بدون بزرگ سازی قسمتی از فریم عکس اشیاء را در فاصله نزدیک‌تری نشان می‌دهند و از این طریق عکس‌های بسیار باکیفیتی را از مناظر و اشیاء در اختیار کاربر می‌گذارد حتی زمانی که منظره یا شیء مورد نظر در فاصله دوری قرار دارد.

اگر می‌خواهید گوشی هوشمندی را خریداری کنید که دوربین آن اثر بوکه را به عکس‌های شما اضافه کند، گلکسی نوت 8 را انتخاب کنید. اثر بوکه به یک کیفیت زیباشناختی محو گفته می‌شود که به قسمت‌های فوکوس نشده عکس اضافه می‌گردد؛ این ویژگی اغلب در تصاویری که با دوربین‌های تک لنزی دیجیتالی انعکاسی (DSLR) گرفته می‌شود، بر روی عکس ایجاد می‌شود تا از این طریق اجسامی که در پیش زمینه هستند بهتر نشان داده شوند.

دوربین گلکسی نوت 8 همچنین به یک قابلیت فوکوس لایو (Live Focus) مجهز شده است تا کاربر بتواند اثر بوکه دوربین را به نحوی که می‌خواهد تنظیم کند. این قابلیت این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا قبل از این که از یک منظره عکس بگیرد چگالی اثر بوکه کلی را کنترل کند و روی منظره مورد نظر خود اعمال سازد. اثر بوکه علاوه بر این بعد از ذخیره شدن تصاویر در گالری گوشی هم قابل اعمال است.

یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین گلکسی نوت 8 حالت عکس‌برداری دوگانه (Dual Capture) آن است که باعث می‌شود تا لنزهای تله فوتو و واید انگل دوربین اصلی در کنار یکدیگر کار کنند و دو تصویر جداگانه بگیرند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربر در گالری تصاویر گوشی خود از یک منظره دو نسخه عکس (یک عکس زوم شده و یک عکس واید انگل) داشته باشد.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر