;
coinex

نارضایتی کاربران از ارسال نشدن اسنشال فون

نارضایتی کاربران از ارسال نشدن اسنشال فون

طبق گزارش‌ها، گوشی هوشمند اسنشال فون با تاخیر در ارسال روبه‌رو شده و هنوز زمان ارسال آن مشخص نشده است. با تکراتو همراه شوید.

با وجود اینکه سایت‌های مختلفی به این موضوع اشاره کرده‌اند که ارسال گوشی‌های هوشمند اسنشال فون آغاز شده است؛ اما به نظر می‌رسد که کاربران زیادی وجود دارند که هنوز این محصول را دریافت نکرده‌اند.

طبق اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است کاربرانی که اسنشال فون را سفارش داده‌اند هنوز این تلفن هوشمند را دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که ارسال این محصول با تاخیر ۵۷ روزه دچار شده بود.

لازم به ذکر است که کاربران هزینه کامل ارسال را نیز پرداخت کرده‌اند؛ اما هنوز این تلفن هوشمند برای آنها ارسال نشده است و زمان دقیق ارسال آن را نیز نمی‌دانند.

اسنشال فون اولین گوشی هوشمند کمپانی اسنشال است که توسط اندی رابین تاسیس و مدیریت می‌شود. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد و می‌توان آن را از قدرتمندترین محصولات موجود در بازار دانست.

از ویژگی‌های محصول جدید اندی رابین می‌توان به ماژولار بودن آن اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد ماژول‌های مختلفی را به پشت این گوشی هوشمند نصب کرده و از امکانات آن استفاده کند.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر