;
coinex

آنر 6 سی برای رقابت با ردمی نوت 5 ای راهی بازار چین خواهد شد

آنر 6 سی برای رقابت با ردمی نوت 5 ای راهی بازار چین خواهد شد

طبق شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است کمپانی هواوی برای رقابت با محصول میان‌رده شیائومی، آنر 6 سی را روانه بازار چین خواهد کرد. با تکراتو همراه شوید.

به نظر می‌رسد که هواوی برای رقابت هرچه بهتر در بازار چین می‌خواهد محصول جدیدی را روانه این بازار در حال رشد کند. آنر 6 سی (Honor 6C) نام تلفن هوشمندی است که گویا برای رقابت با شیائومی ردمی نوت 5 ای (Redmi Note 5A) در نظر گرفته شده است.

آنر 6 سی ابتدا برای بازار اروپا در نظر گرفته شد و به قیمت 229 یورو در ویترین فروشگاه‌های اروپایی قرار گرفت. حال این تلفن هوشمند به بازار چین نیز عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند درواقع از همان طراحی و مشخصاتی بهره می‌برد که تلفن هوشمند هواوی اینجوی 6 اس (Enjoy 6S) داشت.

شباهت‌هایی نیز میان این تلفن هوشمند با ردمی نوت 5ای وجود دارد با این تفاوت که بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است و از بدنه فلزی بهره نمی‌برد.

از دیگر مشخصاتی که در مورد آنر 6سی می‌دانیم بهره بردن از نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ بهره می‌برد و دارای ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. البته در بعضی از گزارش‌ها به بهره بردن این تلفن هوشمند از تراشه کایرین ۶۹۵ اشاره شده است.

محصول هواوی از سیستم‌عامل اندروید ۷ بهره می‌برد که روی آن رابط کاربری EMUI 5.1 سوار است. از دیگر اطلاعاتی که در مورد آنر 6 سی می‌دانیم داشتن برچسب قیمت ۷۹۹ یوآن معادل ۱۲۰ دلار است. این قیمت نسبت به ردمی نوت 5 ای ارزان‌تر است.

هواوی آنر 6C

هواوی آنر 6C

هواوی آنر 6C

هواوی آنر 6C

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر