;
coinex

کانسپت گوشی وان پلاس 6 طراحی این دستگاه را به نمایش گذاشت

کانسپت گوشی وان پلاس 6 طراحی این دستگاه را به نمایش گذاشت
وان پلاس 6 (OnePlus 6) پرچمدار بعدی کمپانی چینی وان پلاس و جانشینی برای گوشی بالارده وان پلاس 5 است. به تازگی طرحی مفهومی از این دستگاه در فضای آنلاین خودنمایی کرده و ظاهر آن را به تصویر کشیده است.

دیروز در تکراتو درباره گوشی وان پلاس 6 صحبت کرده و مشخصات احتمالی این دستگاه را منتشر کردیم و امروز کانسپت این گوشی در تصاویر متعددی رخ نشان داد.

وان پلاس 5 بدون شک یکی از بهترین گوشی‌ های 2017 است. این دستگاه در ماه ژوئن (خرداد ماه) معرفی شد، اما بر خلاف روند تولید گوشی‌های پرچمدار امروزی که به یک نمایشگر تمام صفحه مجهز می‌شوند، این اسمارت فون با صفحه نمایشی که دارای حاشیه‌های تقریبا زیادی است، خودنمایی کرد.

کانسپت گوشی وان پلاس 6 طراحی این دستگاه را به نمایش گذاشت

اکنون آسیاب شایعات در مورد جانشین این گوشی به کار افتاده است. گفته می‌شود گوشی وان پلاس 6 که احتمالا در خرداد ماه سال 1397 معرفی می‌شود، از یک نمایشگر تمام صفحه برخوردار خواهد بود. این تصوری است که می‌توان از طرح مفهومی وان پلاس 6 برداشت کرد.

مشخصات وان پلاس 6

مشخصات وان پلاس 6

اولین نکته‌ای که درباره گوشی وان پلاس 6 جلب توجه می‌کند، وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی آن است که با چیدمان عمودی سنسورها و با ظاهر خاصی در گوشه سمت چپ بالای پنل عقبی دیده می‌شود. این چیدمان دوربین، شکل کاملا متفاوتی نسبت به دوربین دوگانه وان پلاس 5 دارد. دوربین وان پلاس 5 شبیه به دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس است.

بر اساس شایعات منتشر شده، دوربین وان پلاس 6 دارای دو سنسور 25 مگاپیکسلی است که در فاصله بین این دو سنسور، دو فلش LED قرار گرفته است.

یکی از جذابیت‌هایی که در کانسپت گوشی وان پلاس 6 مشاهده می‌شود، نمایشگری تمام صفحه است که پنل جلویی آن را در بر گرفته است. طرح منتشر شده، کاملا گویای همه چیز است. نمایشگری تمام صفحه که در کناره‌ها و همچنین در پایین بدون حاشیه بوده و در بالا حاشیه بسیار اندکی دیده می شود. این طراحی چشمگیر می‌تواند کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

موبایل وان پلاس 6

در حاشیه باریک بالا دوربین سلفی دوگانه 16 مگاپیکسلی با فلش LED قرار گرفته و به احتمال زیاد یک اسکنر عنبیه چشم نیز در همین موقعیت وجود خواهد داشت. شایعات درباره مشخصات این صفحه نمایش می‌گویند که احتمالا یک پنل آمولد 5.5 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی خواهد بود.

ویژگی جالب دیگر در گوشی وان پلاس 6 مربوط به سنسور اثر انگشت آن است. این اسکنر به صورت یکپارچه در زیر نمایشگر تمام صفحه این دستگاه جای خواهد گرفت. هیچ کدام از مدل‌های وان پلاس تاکنون با ویژگی ضد آب بودن عرضه نشده‌اند، اما گویا داستان درباره وان پلاس 6 به گونه دیگری پیش خواهد رفت.

وان پلاس 6 ضد آب است

این دستگاه با داشتن کد حفاظتی IP68 به شدت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در طراحی وان پلاس 6 جلب توجه می‌کند، لوگوی این کمپانی در پنل پشتی این فبلت است که با دریافت هر نوتیف، روشن می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در طراحی وان پلاس 6 جلب توجه می‌کند، لوگوی این کمپانی در پنل پشتی این فبلت است که با دریافت هر نوتیف، روشن می‌شود.

در حال حاضر چیزی درباره پردازنده‌ای که در دل این اسمارت فون جای خواهد گرفت، وجود ندارد؛ اما احتمالا از 8 گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. انرژی مورد نیاز روزانه وان پلاس 6 از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد، باتری نسبتا بزرگی که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. مطمئنا در آن زمان اندروید 8 اوریو سیستم عاملی است که نرم افزار آن را مدیریت خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر