;
coinex

هواوی پی 9 لایت مینی به زودی در بازارهای اروپایی

هواوی پی 9 لایت مینی به زودی در بازارهای اروپایی
هواوی پی 9 لایت مینی (Huawei P9 lite Mini) گوشی هوشمندی جدیدی است که هم اکنون در برخی از بازارهای اروپایی رخ نشان داده است. این مدل دو سیمکارته با قیمت 190 یورو توسط یکی از خرده فر وشی‌های مجارستانی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

هواوی همچنان به عرضه گوشی‌های هوشمندی که از مدل هواوی پی 9 این کمپانی مشتق شده است، ادامه می‌دهد. گوشی هوشمندی که با دوربینی دوگانه در سال گذشته توسط این شرکت چینی راهی بازار شد.

هواوی پی 9 لایت مینی گوشی میان رده‌ای است که کمی کوچکتر از نسخه پی 9 لایت معمولی طراحی شده و یک گزینه مشتق شده دیگر از مدل پرچمدار هواوی P9 است. اگر چه به نظر می‌رسد که هواوی این دستگاه جدید را معرفی نکرده، اما حداقل یکی از خرده فروشان مجارستانی در اواخر ماه آگوست (همین ماه جاری میلادی) نسخه دو سیمکارته آن را به کاربران ارائه می دهد، در لیست این خرده فروش، قیمت هواوی پی 9 لایت مینی با برچسب 190 یورویی خودنمایی می‌کند.

در مقابل هواوی پی 9 لایت که به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی مجهز بوده، نسخه مینی آن با یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) همراه شده است. پردازنده‌ای که در درون این اسمارت فون قدرتنمایی می‌کند، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 425 کوالکام با سرعت پردازشی 1.4 گیگاهرتز است. 2 گیگابایت حافظه رم دارد و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن قابل ارتقا خواهد بود.

این دستگاه در پنل پشتی خود همان دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته در پی 9 لایت را برای خود حفظ کرده، اما در جلو به جای استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکسلی که در پی 9 لایت وجود داشت، از یک دوربین 5 مگاپیکسلی بهره برده است. این دستگاه از یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه خود را تامین کرده و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد.

هواوی به احتمال بسیار زیاد با شروع ماه سپتامبر (از سه روز آینده) فروش هواوی پیی 9 لایت مینی را در بسیاری از کشورهای اروپایی آغاز خواهد کرد. همچنین عنوان شده که یک مدل تک سیم کارت از آن، در پاییز امسال به بازارعرضه خواهد شد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر