;
coinex

طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ رخ نشان داد؛ اسکنر اثر انگشت همچنان در پنل عقب دیده می‌شود

طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ رخ نشان داد؛ اسکنر اثر انگشت همچنان در پنل عقب دیده می‌شود
طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ خودی نشان داد. این دستگاه که پرچمدار بعدی سری گلکسی S است گفته می‌شود که به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود.

سامسونگ به تازگی فبلت گلکسی نوت 8 خود را معرفی کرده است و پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه از فروش خوبی در بازارهای جهانی را تجربه کند، اما امروز با انتشار تصاویری جدید، طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ رخ نشان داد.

پیش از این تحلیلگر معروف KGI، مینگ چی (MingChi) درباره طراحی گلکسی اس 9 گفت که سنسور اثر انگشت همچنان در پنل پشتی آن قرار دارد و البته دوربین دوگانه نیز در آن خودنمایی می‌کند. گفته می شد که شاید این دستگاه نسخه‌ای جدید از گلکسی نوت 8 باشد، اما بر اساس انتشار خبری از XDA، در طراحی گلکسی اس 9 به دلیل ایجاد هماهنگی، دوربین دوگانه تغییر خواهد کرد ولی همچنان اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی آن دیده خواهد شد.

در گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 سامسونگ به منظور حفظ زیبایی و برای آنکه در دست گرفتن نمایشگر تمام صفحه این گوشی‌ها حس خوبی به کاربر منتقل کند، اسکنر اثر انگشت و دوربین عقب در بالای سمت راست پنل پشتی قرار گرفته‌اند، اما به نظر می‌رسد که کاربران تجربه چندان خوبی برای استفاده از اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8 پلاس با یک نمایشگر 6.2 اینچی و گلکسی نوت با صفحه نمایش 6.3 اینچی ندارند. شاید با این اندازه نمایشگر، موقعیت قرارگیری اسکنر اثر انگشت چندان مناسب نباشد.

علاوه بر این ویژگی‌ها، XDA ادعا می‌کند که پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام به عنوان مغز پردازشی این دستگاه انتخاب خواهد شد و سیستم عامل اندروید 8 اوریو مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد گرفت. باید دید که این شایعات تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر