;
coinex

گوشی ویوو ایکس 20 با نمایشگر تمام صفحه معرفی خواهد شد

گوشی ویوو ایکس 20
گوشی ویوو ایکس 20 (VIVO X20) پرچمدار جدید VIVO  است که به زودی توسط این کمپانی چینی معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه با یک نمایشگر تمام صفحه خودنمایی خواهد کرد.

شیائومی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا شیائومی می میکس 2 خود را به دلیل آن که تخت تاثیر رویداد اپل قرار نگیرد، در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور ماه) معرفی کند. پیش از این قرار بود که شیائومی و اپل در یک روز (12 سپتامبر) محصولات جدید خود را معرفی کنند.

اکنون نوبت به دیگر گوشی‌ساز چینی رسیده تا گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کند. ویوو می‌خواهد تا گوشی پرچمدار جدید خود را به نمایش درآورد. این دستگاه، گوشی ویوو ایکس 20 خواهد بود.

گوشی ویوو ایکس 20 با نمایشگر تمام صفحه معرفی خواهد شد

بر اساس تیزر رسمی که از طرف ویوو منتشر شده است، گوشی ویوو ایکس 20 در دو گزینه رنگی مشکی و سفید عرضه شده و طراحی آن چیزی شبیه به سامسونگ گلکسی اس 8 خواهد بود؛ بنابراین اسمارت فون ویوو X20 از وجود یک نمایشگر تمام صفحه برخوردار خواهد بود.

جزئیات تایید شده‌ای درباره مشخصات ویوو ایکس 20 وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 18 به 9 که بسیار شبیه به نسبت تصویری نمایشگر گلکسی S8 است، دیده شود. در مقایسه با نسخه سفید رنگ از این دستگاه، مدل مشکی آن چشم‌ نوازتر بوده و حس یک گوشی لاکچری را منتقل می‌کند.

گفته می‌شود که گوشی ویوو ایکس 20 قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام به دست آورده که توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. چیپست پردازشگر سیگنال دیجیتالی دوربین توسط خود ویوو ساخته شده و عملکرد خوبی شبیه به دوربین ویوو ایکس 9 اس پلاس خواهد داشت.

اگر مشکل خاصی بوجود نیاید، این کمپانی چینی در ماه سپتامبر که از دو روز دیگر شروع خواهد شد، معرفی شده و به زودی به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر