;
coinex

وی کی ورلد تی 2 پلاس، اولین گوشی تاشو ساخته شده با بدنه‌ای از جنس آلیاژ تیتانیوم!

وی کی ورلد تی 2 پلاس ، اولین گوشی تاشو ساخته شده با بدنه‌ای از جنس آلیاژ تیتانیوم!

گوشی‌های تاشو هنوز از میدان خارج نشده‌اند؛ این گوشی‌ها زمانی طرفداران زیادی داشتند و حال یک گوشی هوشمند با نام وی کی ورلد تی 2 پلاس (Vkworld T2 Plus) آمده است تا این اعتبار را دوباره زنده کند.

همه فکر می‌کنند که سامسونگ تنها سازنده‌ای است که هنوز هم به ساختن گوشی‌های همراه تاشو علاقه دارد زیرا این سازنده در حدود یک ماه پیش اطلاعاتی را در مورد یک گوشی تاشو با شماره سریال SM-G9298 منتشر کرد؛ محصولی پیشرفته که با یک نمایشگر دوگانه و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 مسلح شده بود.

اما حقیقت این است که برندهای دیگری هم هنوز در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ وی کی ورلد (Vkworld) یکی از این سازندگان است. این سازنده تایوانی اخیرا از یک گوشی تاشو با نام وی کی ورلد تی 2 پلاس رونمایی کرده است؛ یک گوشی هوشمند زیبا با قیمتی اقتصادی و ویژگی‌های نسبتا پیشرفته.

طبق اطلاعات منتشر شده وی کی ورلد تی 2 پلاس از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و نمایشگر دو طرفه 4.2 اینچی 1280 در 768 پیکسلی مجهز به محافظ گوریلا گلس 4 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به یک بدنه تیتانیومی مجهز شده است تا در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار استحکام بیشتری داشته باشد.

وی کی ورلد گفته است که می‌خواهد گوشی جدیدش را در دو مدل با رم‌های 2 و 3 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایتی وارد بازار کند.

سازنده تایوانی هنوز جزییاتی را در مورد نوع پردازشگر، نسخه سیستم عامل اندروید، ظرفیت باتری و قیمت گوشی وی کی ورلد تی 2 پلاس منتشر نکرده است اما این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند با یک برچسب قیمت 150 دلاری وارد بازار شود.

گفته شده است که وی کی ورلد تی 2 پلاس در سه شکل با یک طراحی شیشه‌ای و دو طراحی چرمی متفاوت عرضه می‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر