;
coinex

آیفون 9 اپل در اندازه‌هایی بزرگ تر از حد معمول تولید خواهد شد

آیفون 9 اپل در اندازه‌های 6.46 اینچ و 5.85 اینچی تولید خواهد شد
در حالی که هنوز آیفون 8 به طور رسمی توسط اپل معرفی نشده است، این کمپانی از هم اکنون در حال کار بر روی آیفون 2018 است. به تازگی گزارشی منتشر شده که از اندازه‌های آیفون 9 اپل خبر می‌دهد.

با آنکه اکثر رسانه‌های خبری آنلاین در حال پوشش خبری نمایشگاه IFA 2017 هستند، گزارشی به تازگی در فضای آنلاین منتشر شد که ندازه آیفون 9 اپل را نشان می‌دهد. گفته می‌شود که پرچمدار سال آینده کوپرتینو در دو مدل مختلف و با اندازه‌هایی بزرگتر از حد معمول آیفون‌های این کمپانی تولید خواهند شد.

اپل به نظر می‌رسید که در ابتدا قصد دارد تا در سال 2018 یک گوشی آیفون 5.28 اینچی را معرفی کند، اما با توجه به انتقال سریع گوشی‌های هوشمند به نمایشگرهایی بزرگ، این کمپانی تصمیم گرفته است تا این مدل را با نمایشگری 5.85 اینچی به بازار عرضه کند، اما جالب اینجاست که این اندازه بزرگ، در واقع متعلق به آیفون کوچکتر 2018 این غول تکنولوژی است!

آیفون 5.85 اینچی احتمالا بسیار شبیه به آیفون 8 امسال بوده که در ماه آینده راهی بازار می‌شود، اما نسخه بزرگتر، آیفونی است که اندازه نمایشگر آن حتی بزرگتر از گلکسی نوت 8 است. این آیفون با نمایشگری به اندازه 6.46 اینچ خودنمایی خواهد کرد (نمایشگر گلکسی نوت 8، 6.3 اینچ است)

آیفون 9 اپل (آیفون 2018) در سه مدل مختلف

آیفون 9 اپل (آیفون 2018) در سه مدل مختلف

اپل قصد دارد تا تمامی حاشیه‌های اطراف قاب گوشی‌های خود را حذف کند و این موضوع باعث می‌شود تا ابعاد کلی این دستگاه‌ها کاهش پیدا کند، این همان کاری است که این کمپانی برای تولید آیفون 8 خود انجام داده است. شایعات می‌گویند که آیفون 8 اپل در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و تقریبا با همان اندازه آیفون 7 موجود دیده می‌شود، اما به لطف حذف دکمه هوم و حاشیه‌های اطراف نمایشگر، فضای بیشتری در اختیار صفحه نمایش آن قرار خواهد گرفت.

این همان استراتژی است که سامسونگ برای مدل گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 خود در نظر گرفته و بدیهی است که اپل نیز به همین استراتژی روی خواهد آورد. پنل‌های اولد آیفون 8 توسط سامسونگ تولید شده و این همکاری برای ساخت آیفون 9 اپل نیز ادامه می‌یابد.

به این ترتیب، آیفون 2018 دارای سه مدل مختلف خواهد بود. یک مدا آیفون 8 که امسال معرفی خواهد شد و دو مدل دیگر با اندازه‌هایی که در بالا گفته شد و در سال آینده رونمایی می‌شوند.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر