;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 9 در دی ماه معرفی می‌شود؛ رقابت بین اپل و سامسونگ تمامی ندارد!

سامسونگ گلکسی اس 9 در دی ماه معرفی می‌شود؛ رقابت بین اپل و سامسونگ تمامی ندارد!
سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) در ژانویه سال 2018 معرفی خواهد شد تا بتواند هر چه زودتر برای رقابت با آیفون 8 اپل آماده شود.

اکنون بحث پیرامون گوشی‌های آیفون جدید اپل داغ است. آیفون 8 در چند هفته آینده معرفی می‌شود و از هم اکنون صحبت‌هایی نیز درباره آیفون 9 به گوش می‌رسد. ساعتی پیش خبری در فضای آنلاین منتشر شد که اندازه آیفون 9 اپل را نشان می‌داد. گفته می‌شود که آیفون 2018 اپل دارای یک مدل 6.46 اینچی است.

سامسونگ نیز به سرعت خود افزوده و گویی قصد دارد تا در ماه ژانویه امسال (حوالی دی ماه) پرچمدار بعدی سری گلکسی S خود را معرفی کند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ دیسپلی تولید پنل‌های اولد برای سامسونگ گلکسی اس 9 را از ماه نوامبر آغاز کند که دو ماه پیش از زمان مرسوم برای این کار است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که معرفی پرچمدار آینده سری گلکسی S زودتر از موعد معمول انجام خواهد گرفت.

این منبع همچنین اضافه می‌کند که اولین قطعه‌ای که به خط مونتاژ می‌رسد، صفحه نمایش گوشی خواهد بود و سپس اجزای سازنده دیگر برای اسمبل کردن اضافه شده و این پروسه تا بخواهد به تولید محصول نهایی منجر شود، چیزی در حدود دو تا سه ماه زمان خواهد برد.

حمل و نقل نمایشگرهای گلکسی اس 8 برای تولید انبوه این گوشی از ماه ژانویه امسال آغاز شد و در پایان ماه مارس محصول نهایی دیده شد. در همین راستا می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا سامسونگ گلکسی اس 9 نیز با شروع ارسال صفحه نمایش‌های آن در ماه نوامبر، محصول نهایی در اواخر ماه ژانویه معرفی شده و حمل و نقل این گوشی برای ارسال به بازارهای جهانی در اواسط فوریه انجام شود.

شایعات درباره مشخصات گلکسی اس 9 می‌گویند که احتمالا این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 845 قدرتنمایی خواهد کرد و به احتمال بسیار زیاد اندروید 8 اوریو را اجرا می‌کند. رقابت برندهای بزرگ گوشی‌ساز در ماه‌های آینده به اوج خود می‌رسد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر