;
coinex

سونی از یک گوشی رنج متوسط جدید رونمایی کرد: اکسپریا ایکس ای 1 پلاس

سونی از یک گوشی رنج متوسط جدید رونمایی کرد: اکسپریا ایکس ای 1 پلاس !

سونی می‌خواهد در نمایشگاه ایفا 2017 چند گوشی جدید را معرفی کند؛ این سازنده تا به حال از دو گوشی رونمایی کرده و  اکسپریا ایکس ای 1 پلاس (Xperia XA1 Plus) گوشی دیگر این سازنده است. سونی چند لحظه پیش دو گوشی با نام اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت را در معرض عموم گذاشت و حال نوبت به گوشی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس رسیده است؛ محصولی که همان طور که از نامش پیداست، قرار است دنباله‌رو گوشی‌های اکسپریا ایکس ای 1 (Xperia XA1) و ایکس ای 1 اولترا باشد که اوایل امسال در نمایشگاه MWC بارسلونا به علاقمندان دنیای گوشی‌های همراه معرفی شدند.

سونی گوشی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس خود را به عنوان یک مدل رنج متوسط در مقایسه با مدل اکسپریا ایکس زد 1 طراحی کرده است به همین دلیل این گوشی هوشمند در مقایسه با دو مدل دیگری که امروز معرفی شدند، مشخصات ضعیف‌تری دارد.

البته وقتی صحبت از سخت افزارهای گوشی‌های جدید به میان می‌آید تفاوت بسیار ناچیزی را بین مشخصات فنی گوشی‌های اکسپریا ایکس ای 1، اکسپریا ایکس ای 1 اولترا و اکسپریا ایکس ای 1 پلاس می‌بینیم؛ در واقع می‌توان گفت که اکسپریا ایکس ای 1 پلاس ترکیبی از دو گوشی اکسپریا ایکس ای 1 و اکسپریا ایکس ای 1 اولترا است.

سونی گوشی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس را با یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی در معرض عموم قرار داده است؛ از این نقطه نظر می‌توان گفت که مدل پلاس به مدل اولترا که به یک نمایشگر 6 اینچی مجهز شده، شبیه است اما نسبت به مدل اکسپریا ایکس ای 1 که از یک نمایشگر 720 پیکسلی بهره می‌برد، برتری دارد.

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس به یک باتری 3,430mAh مجهز شده است به همین دلیل این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل‌های ایکس ای 1 که از یک باتری 2,300mAh و اکسپریا ایکس ای 1 اولترا که از یک باتری 2,700mAh بهره می‌برند، مدت زمان بیشتری کاربر خود را همراهی می‌کند.

پلاس علاوه بر این به واسطه فناوری پامپ اکسپرس پلاس 2.0 (Pump Express+ 2.0) خود سیستم شارژ تطبیقی کنوو (Qnovo)، حالت استامینا (Stamina) و قابلیت شارژ سریع را نیز پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات فنی گوشی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس سونی

این گوشی هوشمند از یک رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت، پردازشگر هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو پی 20، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به بلوتوث 4.2، قابلیت اتصالی 4G LTE و سیستم عامل اندروید 7 نوقا اشاره کرد. گوشی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس در دو دوربین خود قابلیت HDR و فناوری ضد لرزش را نیز پشتیبانی می‌کند.

سونی گفته است که اکسپریا ایکس ای 1 پلاس را از تاریخ 28 مهر (20 اکتبر) با قیمت 379.99 دلار در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، طلایی و صورتی وارد بازار می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازنده ژاپنی مدل صورتی رنگ در بازار ایالات متحده عرضه نمی‌شود.

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر