;
coinex

شایعات جدید از وجود دوربین دوگانه در گلکسی سی 8 سامسونگ خبر می‌دهند

شایعات جدید از وجود دوربین دوگانه در گلکسی سی 8 سامسونگ خبر می‌دهند
به تازگی تصاویری در فضای وب منتشر شده که گفته می‌شود، عناصری تبلیغاتی برای گوشی گلکسی سی 8 سامسونگ (Samsung Galaxy C8) است. یک نکته جالب درباره این دستگاه وجود دارد و آن، دوربین دوگانه است.

این تصاویر امروز منتشر شده و در آن به نظر می‌رسد که دو سنسور دوربین با رزولوشن پایین خودنمایی می‌کند. با توجه به این عکس می‌توان پیش بینی کرد که گوشی گلکسی سی 8 سامسونگ به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. جالب است که سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 8 به صف تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با دوربین دوگانه پیوست و گویی که قصد دارد تا به آهستگی همه گوشی‌های بالا رده و میان رده خود را به این ویژگی مجهز کند.

دوربین دوگانه در گلکسی سی 8 سامسونگ

به جز دوربین دوگانه د راین پوستر تبلیغاتی، ویژگی‌های دیگری نیز به چشم می‌خورد. سنسور اثر انگشت احتمالا در دکمه فیزیکی هوم گلکسی سی 8 جاسازی شده است. المان‌های تبلیغاتی که بر روی این پوستر دیده می‌شود، با رنگ‌هایی پرجنب و جوش و اشکالی فانتزی طراحی شده و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که احتمالا بازار هدف این دستگاه، بیشتر جوانان باشند.

به گفته منبع این خبر، دوربین دوگانه گلکسی سی 8 احتمالا شامل دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بوده که با چینش عمودی خودنمایی خواهد کرد.

گلکسی سی 8 سامسونگ دارای شماره مدل SM-C7100 است که پیش از این نیز در فضای آنلاین دیده شده بود. در گزارش‌های منتشر شده اولیه، گفته می‌‌شد که این شماره سریال به گوشی گلکسی سی 7 مدل 2017 تعلق دارد، اما در گزارش‌های بعدی به این موضوع اشاره شد که این شماره مدل متعلق به گوشی سامسونگ گلکسی C8 است.

البته این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای جلوگیری از گیج کردن کاربران خود نام این دستگاه را تغییر داده باشد. مدل اصلی گلکسی سی 7 در اواسط سال 2016 عرضه شد و ممکن است که این مدل ارتقا یافته‌ای از آن گوشی برای سال 2017 باشد. در هر صورت این اسمارت فون جدید تاییدیه‌های Wi-Fi Alliance، TENAA و SIG را دریافت کرده است. وجود تمامی این گواهینامه از عرضه زود هنگام این دستگاه به بازار گوشی‌های هوشمند خبر می‌دهد.

اعضای خانواده گلکسی C سامسونگ به طور معمول در بالای دسته بندی گوشی‌های میان رده بازار قرار می‌گیرند و گلکسی سی 8 ساموسنگ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این دستگاه اولین گوشی هوشمند غیر پرچمدار این کمپانی کره‌ای است که با دوربین دوگانه عرضه می‌شود؛ حداقل تا زمانی که گلکسی جی 7 مدل 2017 به بازار وارد نشود.

اولین گوشی هوشمند سامسونگ که با دوربین دوگانه روانه بازار می‌شود، گلکسی نوت 8 است که چندی قبل به طور رسمی معرفی شد. ساسمونگ بر روی این دستگاه حساب ویژه ای باز کرده و ادعا می‌کند که قصد دارد تا 11 میلیون از این دستگاه را به فروش برساند. این گوشی رقیب گوشی ایفون 8 است که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون ساخته شده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر