;
coinex

عرضه جهانی اکسپریا XZ1 از هفته آینده آغاز می‌شود، نسخه کامپکت از ماه آینده

عرضه جهانی اکسپریا XZ1 از هفته آینده آغاز می‌شود، نسخه کامپکت از ماه آینده
عرضه جهانی اکسپریا XZ1 سونی از هفته آینده شروع می‌شود و نسخه کامپکت این مدل از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

سونی در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA 2017 برلین، سه گوشی هوشمند جدیدش را معرفی کرد. ما در تکراتو این رویداد را پوشش دادیم و هر سه گوشی را معرفی کردیم. اکنون نوبت آن است که درباره زمان عرضه آنها نیز صحبت کنیم.

آمازون و بست بای (BestBuy) از نوزدهم سپتامبر (28 شهریور ماه) سونی اکسپریا XZ1 را عرضه می‌کنند. قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 در این دو وب سایت خرده فروشی 699.99 دلار است (این قیمت عرضه در بازارهای ایالات متحده است)، در حالی که اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت با قیمت 599.99 دلار به فروش می‌رسد.

این دو گوشی پرچمدار جدید سونی هستند، اما این شرکت ژاپنی گوشی هوشمند دیگری را نیز در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی کرد. سونی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس (Sony Xperia XA1 Plus) گوشی میان رده‌ای است که در بیستم اکتبر (28 مهر) عرضه می‌شود. این دستگاه هم در وب سایت آمازون به فروش خواهد رسید، قیمت این دستگاه در آمازون 379.99 دلار خواهد بود. این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده برای بازارهای ایالات متحده است.

سونی زمان عرضه این مدل‌ها را برای بازارهای اروپایی نیز اعلام کرد. سونی اکسپریا XZ1 از هفته آینده عرضه می‌شود و به دنبال آن در ماه سپتامبر نسخه کامپکت این دستگاه وارد بازار خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه سونی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس وجود ندارد. احتمالا هر سه گوشی جدید در اروپا نیز از طریق وب سایت امازون در اروپا فروخته خواهد شد.

وب سایت‌های اروپایی این کمپانی نظیر Amazon.de و یا Amazon.co.uk می‌توانند مسول فروش این دستگاه در اروپا باشند. سونی در حال حاضر این موضوع را تایید نکرده است.

سونی اکسپریا XZ1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت از نظر طراحی بسیار به هم شبیه هستند، اما شباهت سونی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس به این دو گوشی، کمتر است. سونی مجددا تصمیم گرفته تا طراحی جعبه مانند گوشی‌های خود را ادامه دهد. گوشه‌های هر سه دستگاه بسیار تیز طراحی شده، هر چند که در کناره‌ها انحنای کمی وجود دارد. این انحنا باعث می‌شود که این اسمارت فون‌ها به راحتی در دست جای بگیرند و کاملا خوش دست باشند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند جدید سونی، دوربین آنهاست. اصولا این کمپانی در تولید دوربین بسیار استعداد داشته و در این کار خبره است. اکسپریا ایکس زد 1 در پنل پشتی به یک دوربین 19 مگاپیکسلی مجهز بوده و همین دوربین با چنین رزولوشنی در پنل پشتی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت نیز دیده می‌شود.

اما دوربین اصلی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس دارای سنسور 23 مگاپیکسلی است. هر سه گوشی نمایشگر فول اچ دارند. اکسپریا ایکس زد 1 با نمایشگر 5.2 اینچ، اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت با پنلی 4.6 اینچ و مدل اکسپریا ایکس ای 1 پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی معرفی شدند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر