;
coinex

سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس با دوربین دوگانه معرفی شد

سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس با دوربین دوگانه معرفی شد
پس از نوت 8 سامسونگ، اکنون نوبت به گوشی هوشمند دیگری از این کمپانی کره‌ای است تا با دوربین دوگانه خودنمایی کند. سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس (+Samsung Galaxy J7) رسما معرفی شد و دوربین دوگانه دیگری از این کمپانی خودنمایی کرد.

این دستگاه امروز در تایوان به طور رسمی رونمایی شد و ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل مطابق با شایعات گذشته، خودی نشان داد.

با معرفی این دستگاه و پیوستن آن به گلکسی جی 7 مدل 2017 و گلکسی جی 7 پرو، سری گوشی‌های گلکسی J7 تکمیل‌تر شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش سوپر آمولد 5.5 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است که در یک بدنه آلومینیومی قرار گرفته است.

مشخصات سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس

جالب اینجاست که برعکس دو مدل دیگر گلکسی J که از پردازنده‌های اگزینوس 7870 قدرت می‌گیرند، مغز پردازشی این دستگاه را هلیو پی 20 مدیاتک تشکیل می‌دهد. در لیست مشخصات به این تراشه اشاره نشده، اما فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و برخی نشانه‌های دیگر از وجود این پردازنده خبر می‌دهد.

علاوه بر این گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس از 4 گیگابایت رم برخوردار بوده و حافظه داخلی آن 32 گیگابایتی است. این مقدار از حافظه داخلی با وجود کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. در پنل پشتی همان طور که گفته شد، دوربین دوگانه‌ای با چینش عمودی سنسورها خودنمایی می‌کند. یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.7 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.9 پیکره‌بندی آن را تعریف می‌کنند.

دوربین سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس

دوربین دوم داده‌های عمق میدان را ثبت می‌کند. با این روش قابلیت اثر بوکه خودی نشان می‌دهد. در پنل جلو نیز برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 16 مگاپیکسلی جای گرفته که از دهانه دیافراگم f/1.9 برخوردار است.

در مقایسه با گوشی‌های گلکسی جی 7 پرو و جی 7 مدل 2017 یک ویژگی کاهش پیدا کرده است. در لیست مشخصات سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی به چشم می‌خورد و این در حایست که دو گوشی دیگر از وجود یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی سود می‌برند.

البته شاید این موضوع منطقی باشد. اندازه هر سه دستگاه تقریبا یکسان است و برای آنکه گلکسی جی 7 پلاس بتواند ماژول دوربین دوگانه را در خود جای دهد، فضای نسبتا کمتری به باتری آن اختصاص یافته است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در کلید اصلی هوم، نمایشگر همیشه روشن و اپلیکیشن بیکسبی هوم اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس هم اکنون در تایلند با قیمت 390 دلار تا هفدهم سپتامبر (26 شهریور) پیش فروش می‌شود و بعد از آن احتمالا به بازار عرضه خواهد شد. جزئیات مربوط به دسترسی این گوشی در دیگر بازارهای جهانی هنوز مشخص نشده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر