;
coinex

آتش گرفتن گلکسی اس 7 باعث خسارت و آسیب دیدگی شد

آتش گرفتن گلکسی اس 7 باعث خسارت و آسیب دیدگی شد
آتش گرفتن یک دستگاه گلکسی اس 7 خبرساز شد. گویا قرار نیست آتش گرفتن گوشی‌های سامسونگ گریبان این کمپانی کره‌ای را رها کند. آتش گرفتن گلکسی اس 7 در حال شارژ که به شارژر اصلی خود متصل بود، باعث آسیب دیدگی شد.

گزارش شده است که یک زن 20 ساله کره‌ای در حالی که گوشی گلکسی اس 7 خود را با استفاده از شارژر اصلی این دستگاه که در جعبه آن قرار دارد، در اتاق خود به برق زده بود، گوشی به طور ناگهان آتش گرفته و جرقه‌های حاصل از این آتش سوزی به مبلمان منزل او خسارت وارد می‌کند. علاوه بر این، به دست‌های این زن نیز در طی این حادثه آسیب وارد شده است.

مالک این گوشی به خبرگزاری Korea Herald توضیح داد که این گوشی هوشمند پیش از این هیچ آسیب و یا خرابی نداشته و تا این زمان برای شارژ آن، تنها از شارژر مخصوصی که به همراه این دستگاه در جعبه آن قرار داده شده بود، استفاده کرده است.

این دستگاه در همان روزی که اتش گرفت به مرکز خدمات و سرویس دهی سامسونگ ارسال شد و سامسونگ قول داده است تا دلیل آتش گرفتن این دستگاه گلکسی اس 7 را بررسی کند.

آتش گرفتن گلکسی اس 7 احتمالا ناشی از باتری معیوب آن است

عکس‌هایی که از این گوشی آتش گرفته منتشر شده است، به وضوح نشان می‌دهد که آتش سوزی در بخش باتری آن اتفاق افتاده است. در سمت چپ صفحه نمایش این گوشی که نشانه‌های انفجار در آن قسمت دیده می‌شود، جایی است که باتری این دستگاه قرار دارد. اثرات به جا مانده از این حادثه و شکل آتش گرفتن این گوشی، دقیقا شبیه به آتش سوزی‌هایی است که برای گلکسی نوت 7 اتفاق می‌افتاد.

آتش گرفتن گلکسی اس 7

متاسفانه نتیجه این بررسی‌ها به زودی اعلام نخواهد شد، معمولا در این مواقع چند ماهی زمان لازم است تا بررسی‌های اولیه انجام شده و نتیجه تحقیقات اعلام شود. یکی از مدیران سامسونگ گفته است: “چنین موردی تاکنون برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 7 اتفاق نیفتاده است. ما منتظر نتایج تحقیقات و بازرسی KATS هستیم”

با وجود آتش گرفتن این گوشی گلکسی اس 7، به نظر نمی‌رسد که این مدل‌ها دارای مشکل خاصی باشند؛ هرچند که باید بیشتر مراقب باشید. گوشی‌های هوشمند خود را در هنگام شارژ شبانه، کنار تخت‌خواب خود قرار ندهید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر