;
coinex

گوشی های شارپ در نیمه دوم سال 2018 راهی بازارهای اروپایی می‌شوند

گوشی های شارپ در نیمه دوم سال 2018 راهی بازارهای اروپایی می‌شوند
گوشی های شارپ در سال آینده با قدرت هر چه تمام‌تر به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کنند. کمپانی ژاپنی شارپ گوشی Aquos S2 را با صفحه نمایشی از سه طرف بدون حاشیه، معرفی کرد. این دستگاه در تابستان سال آینده وارد بازارهای اروپایی خواهد شد.

مدیر ارشد اجرایی این کمپانی، Jeng-Wu Tai، در نمایشگاه IFA 2017 برلین به این موضوع اشاره کرده و عرضه آن را برای کاربران اروپایی تایید کرد.

این طور که از شواهد پیداست، اولین محموله از گوشی های شارپ که در بازارهای اروپایی رخ نشان می دهند، برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018) که در سال آینده در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد، به روی صحنه می روند.

گوشی های شارپ

کمپانی شارپ پرچمدار Aquos R را معرفی کرد، سری پرچمداری که به راحتی می‌تواند قدرت این تولید کننده ژاپنی را به معرض نمایش بگذارد. قدرت این گوشی از یک چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام تامین شده که توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود.

در پنل پشتی آن یک دوربین 22.6 مگاپیکسلی با روزنه f/1.7 و تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) قرار گرفته است. این دستگاه یک نکته مهم را به خوبی نشان می‌دهد. شارپ قصد دارد که وارد بازی بزرگان شود. این کمپانی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند جهان می‌خواهد که در این حوزه به برند بزرگی همچون سامسونگ، ال جی و یا سونی تبدیل شود.

شارپ در اوایل سال جاری گوشی Aquos S2 را معرفی کرد. صفحه نمایش آن تقریبا به شکل یک نمایشگر تمام صفحه طراحی شده است. گوشی دارای حاشیه‌های بسیار کمی در سه طرف صفحه نمایش است و در قسمت زیرین آن نیز حاشیه نسبتا کوچکی دیده می‌شود.

باید صبر کنیم و ببینیم که آیا گوشی پرچمدار این کمپانی در سال آینده به بازار اروپا می‌رسد یا این که شرکت برای برنامه‌های آتی خود به دنبال ساخت گوشی‌های هوشمند دیگری است! باید کمی صبر کرد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر