;
coinex

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی سی 8 با انتشار تیزری تبلیغاتی از آن مشخص شد

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی سی 8 با انتشار تیزری تبلیغاتی از آن مشخص شد
تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی سی 8 (Samsung Galaxy C8) مشخص شد. تاریخ رونمایی این دستگاه با انتشار تیزری تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شد.

سامسونگ در این تیزر نشان داده است که گلکسی سی 8 در روز پنج شنبه، هفتم سپتامبر (16 شهریور) معرفی خواهد شد. سامسونگ گلکسی سی 8 در ماه‌های اخیر سوژه بسیاری از شایعات اخیر بوده است. در ابتدا با توجه به شماره مدل SM-C7100، به نظر می رسید که این دستگاه گلکسی سی 7 مدل 2017 باشد، اما با خبری که چند روز قبل در فضای آنلاین خودنمایی کرد، معلوم شد که سامسونگ قصد دارد تا آن را با نام سامسونگ گلکسی C8 به بازار عرضه کند.

علاوه بر این نام‌گذاری جدید، باید گفت که این دستگاه، اولین گوشی هوشمند میان رده این گوشی‌ساز کره‌ای است که با دوربین دوگانه معرفی خواهد شد. این اسمارت فون در رنگ‌های مشکی، صورتی و طلایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، در پنل پشتی سامسونگ گلکسی سی 8 دوربین دوگانه‌ای است که از یک سنسور 12 و یا 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که با چیدمانی عمودی و دو فلاش LED خودنمایی می‌کند.

این گوشی احتمالا برای رقابت در سطح بالای گوشی‌های میان رده وارد بازار خواهد شد. پنل جلویی آن از یک صفحه نمایش سوپر آمولد 5.5 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) برخوردار شده و بر اساس لیست منتشر شده در تنا به زودی و تا قبل از اتمام تابستان عرضه می‌شود.گلکسی سی 10

گوشی Galaxy C8 در دو نسخه موجود است. نسخه ارزان‌تر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و مدل سطح بالاتر آن به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. در حاشیه بالایی پنل جلویی به احتمال بسیار زیاد یک دوربین 16 مگاپیکسلی جای گرفته که می‌تواند برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری ارتباط ویدیویی بسیار مناسب باشد. با توجه به لیست درج شده در تنا، گوشی ساسمونگ گلکسی سی 8 قدرت پردازشی خود را از یک چیست هشت هسته‌ای 64 بیتی با حداکثر فرکانس کاری 2.39 گیگاهرتز تامین می کند.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ به خط تولیدی گلکسی C خود تا پایان امسال گوشی جدیدی اضافه خواهد کرد یا خیر؟ از اواخر فصل بهار امسال شایعاتی پیرامون وجود گلکسی سی 10 (Galaxy C10) و گلکسی سی 10 پرو (Galaxy C10 Pro) شنیده می‌شد، اما فعلا خبری از آنها در فضای مجازی دیده نمی شود. در هر صورت تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی سی 8 مشخص شده و به زودی این دستگاه رخ نشان می‌دهد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر