;
coinex

فرمان هوشمند جگوار از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد

فرمان هوشمند جگوار از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد
جگوار از یک فرمان هوشمند رونمایی کرد. گفته می‌شود این فرمان هوشمند که در ماشین‌های خودران آینده استفاده خواهد شد از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد.

در بحث داغ این روزهای هوش مصنوعی و خطراتی که این فناوری پیشرفته می‌تواند برای آینده بشریت به ارمغان بیاورد، شاید شنیدن رونمایی از فرمان هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی جگوار بتواند خبر مسرت بخشی باشد.

ماشین‌های خودران بی‌گمان آینده صنعت حمل و نقل را دگرگون خواهند کرد. بسیاری از کمپانی بزرگ که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اعتقا دارند که در آینده ماشین ‌های خودران تبدیل به وسایل نقلیه‌ای خواهند شد که بر روی آسایش مسافران تمرکز خواهند کرد تا اینکه بیشتر به راحتی راننده فکر کنند.

آیا این به معنای آنست که اتومبیل‌های خودران دیگر نیازی به فرمان نخواهند داشت؟ قوانین مروبط به ایمنی ماشین‌های بدون راننده هنوز جای بحث بسیاری دارد، اما تیم جگوار معتقد است که فرمان هنوز می‌تواند به عنوان یک فاکتور اصلی در ماشین های خودران به حساب آید، ولی در عین حال می‌تواند به شدت پیشرفته باشد.

این خودروساز فرمان هوشمندی را با نام Sayer معرفی کرده که به لطف استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند به مانند یک کامپیوتر عمل کرده و هوشمندانه تر از هر فرمان دیگری باشد. شما به راحتی می‌توانید این فرمان را از ماشین خارج کرده و در ماشین خودران دیگری از آن استفاده کنید.

این فرمان هوشمند در حال حاضر به عنوان یک طرح مفهومی به نمایش درآمده است. این که آیا این فرمان می‌تواند به عنوان یک محصول نهایی معرفی شود، هنوز مشخص نیست. پیش بینی می‌شود که اتومبیل های خودران در آینده شبیه به غلاف‌هایی هستند که می‌توانند بدون نیاز به فرمان، مسافران را از یک مکان به مکان دیگری منتقل کنند، اما این فرمان هوشمند در حال حاضر می‌تواند قطعه مناسبی برای ماشین های خودران امروزی باشد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر