;
coinex

سگ های ولگرد تایلند، مسوول امنیت شهروندان می‌شوند!

سگ های ولگرد تایلند، مسوول امنیت شهروندان می‌شوند!
سگ های ولگرد تایلند قرار است که امنیت شهروندان را تامین کنند. این عنوان می تواند کمی اغراق آمیز به نظر برسد، اما حقیت دارد.

یک آژانس تبلیغاتی در تایلند با پوشاندن جلیقه های هوشمند به سگ‌های ولگرد، قصد دارد که آنها را به یک سگ نگهبان تبدیل کند. ایده این پروژه که توسط این آژانس تبلیغاتی مطرح شده، سگ‌های ولگرد را به سگ‌های نگهبانی تبدیل می‌کند که امنیت خیابان‌ها و کوچه‌های بانکوک را تامین خواهند کرد.

پرسه زدن شبانه سگ‌های ولگرد گویا فقط مخصوص به کشورمان نیست. تایلند نیز با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند، اما ایده این آژانس تبلیغاتی تایلندی نه تنها به نوعی این معضل را حل کرده، بلکه با پوشاندن این جلیقه هوشمند به آنها، می تواند از این موجودات استفاده مفید ببرد.

آژانس Cheil یکی از شرکت‌های تابعه سامسونگ است که در زمینه تبلیغات فعالیت دارد.  پاکورنکریت کانتاپرا (Pakornkrit Khantaprap ) با هدف اجرای چنین ایده‌ای، این تیم را دور هم جمع کرده است. او می‌گوید که با اجرایی شدن این ایده مردم می‌توانند احساس کنند که سگ‌های ولگرد نگهبانان شبانه‌ی خیابان‌هایشان هستند.

بنیاد Soi Dog، یک سازمان خیریه برای حمایت از سگ‌ها و گربه‌های ولگرد در سراسر تایلند است. این سازمان به شدت از این طرح استقبال می‌کند. این پروژه هنوز به عنوان یک ایده تست نشده باقی مانده است. آژانس تبلیغاتی Cheil لازم است تا قبل از این که جلیقه‌های هوشمند را به تن سگ های ولگرد خیایبان های بانکوک کند، آزمایشات اولیه را آغاز کرده و بعد از حصول نتیجه لازم آن را به جوامع مختلف معرفی کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر