;
coinex

تصویری از جعبه آیفون 8 لو رفت؛ همه چیز گیج کننده است!

تصویری از جعبه آیفون 8 لو رفت؛ همه چیز گیج کننده است!
اپل در دوازدهم سپتامبر گوشی‌های جدید آیفون خود را معرفی خواهد کرد. شایعات زیادی تاکنون درباره آیفون های 2017 اپل منتشر شده، اما تا این لحظه جزئیات کمی درباره آنها تایید شده است.

امروز اوان بلس معروف با اکانت evleaks@ در پیج توییتری خود پستی را به اشتراک گذاشت. او در این پست توئیتری تصویری از جعبه آیفون 8 را منتشر کرد و نشان داد که این پکیج نهایی آیفون 8 است که در واقع برای آیفون اولد این کمپانی طراحی شده است.

تصویری از جعبه آیفون 8 لو رفت
توئیت اوان بلاس درباره جعبه آیفون 8

به گفته او همه چیز گیج کننده به نظر می‌رسد؛ چراکه بر روی این جعبه نام آیفون 8 درج شده و این درحالیست که بر اساس شایعات قبلی، تنها مدلی که از آیفون‌های جدید به صفحه نمایش اولد مجهز خواهد بود، محصولی است که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون وارد بازار می‌شود.

شاید این موضوع عادی به نظر برسد، اما همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، بر اساس شایعاتی که در چند وقت اخیر منتشر شده است، تنها آیفونی که نمایشگر اولد دارد همان آیفون ویژه اپل خواهد بود. آیفونی که شایعات از آن به جای آیفون 8 با نام آیفون ایکس و یا آیفون ادیشن یاد کرده‌اند.

تصویری از جعبه آیفون 8 لو رفت
تصویری از پکیج نهایی آیفون 8

منابع مختلفی در چند روز گذشته به این موضوع اشاره کرده‌اند که نام‌گذاری آیفون‌های 2017 اپل، غیر از آن چیزی است که تاکنون عنوان می‌شد. آیفون 7 اس با نام آیفون 8 عرضه می‌شود، آیفون 7 اس پلاس نام آیفون 8 پلاس را برمی‌گزیند و در نهایت آیفون ویژه اپل که تا قبل از این با نام آیفون 8 معرفی می‌شد، آیفون ایکس خواهد بود.

نام‌گذاری جدید آیفون‌ های امسال اپل تا حدودی منطقی تر به نظر می‌رسید. اپل با مدل منحصر به فردی که برای تولد ده سالگی آیفون تولید کرده است، در واقع به نسل جدیدی وارد می‌شود، به جز این مورد، X در شمارگان رومی به معنای 10 است. این موارد می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای نام‌گذاری این محصول به آیفون ایکس باشد، اما با توئیت اخیر اوان بلاس موضوع بسیار پیچیده و مرموز شده است.

در هر صورت کمتر از یک هفته دیگر محصولات جدید غول کوپرتینو خودنمایی خواهند کرد. اپل این مراسم را در اپل پارک و در آمفی تئاتر تازه تاسیس استیو جابز برگزار می‌کند. مسلما در چند روز آینده خبرهای بیشتری منتشر شده و مطمئنا خبرهای موثق تری در میان آنها شنیده خواهد شد. شاید نام‌گذاری پر رمز و راز آیفون‌های جدید اپل تا قبل از رونمایی آنها مشخص شود. شاید!

.

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر