;
coinex

ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 ای در تنا با دوربین دوگانه دیده شدند

ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 ای در تنا با دوربین دوگانه دیده شدند
ویوو ایکس 20 و یا ویوو ایکس 20 ای (یا شاید همان ویوو ایکس 20 پلاس) در وب سایت آژانس رگولاتوری چین، تنا ظاهر شدند. لیست مشخصاتی وجود ندارد، اما طراحی هر دو گوشی به خوبی نمایان است.

گوشی ویوو ایکس 20 ای و ویوو ایکس 20 در تصاویر با یکدیگر شباهت دارند، اما با توجه به مشخصات آنها، دو گوشی متفاوت هستند. هر دو دستگاه به مانند پرچمدار ال جی جی 6 به نمایشگر فول ویژن مجهزند. برخی منابع می‌گویند که ویوو ایکس 20 از یک نمایشگر 5.2 اینچی برخوردار است و ویوو ایکس 20 ای صفحه نمایشی 5.5 اینچی دارد.

بر اساس تصاویر منتشر شده در تنا، دوربین سلفی در سمت چپ حاشیه بالایی قرار گرفته و خروجی صدا و یک سنسور در کنار آن دیده می‌شوند. از آنجا که طراحی صفحه نمایش آنها به مانند ال جی جی 6 است، اسکنر اثر انگشت نیز در پنل جلو قرار نگرفته و ویوو به جای آن از یک سنسور مربعی شکل برای اسکن اثر انگشت در پنل پشتی استفاده کرده است. موقعیت قرارگیری اسکنر در پنل عقب آن را به راحتی در دسترس کاربر قرار داده است.

در گوشه بالایی و در سمت چپ پنل عقب، ماژول دوربین دوگانه دیده می‌شود. هر دو گوشی ویوو ایکس 20 ای و ویوو ایکس 20 با این دوربین دوگانه خودنمایی می‌کنند. چیدمان افقی سنسورها و شکل و موقعیت قرارگیری دوربین اصلی هر دو مدل شبیه به وان پلاس 5 و یا اوپو آر 11 است؛ هر چند که این موضوع عجیبی نیست. هر سه کمپانی چینی ویوو، اوپو و وان پلاس به کمپانی مادر BBK Electronics تعلق دارند و مطمئنا ناخودآگاه تحت تاثیر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

ماژول دوربین تا حدودی برآمده است و خطوط آنتن U شکل در بالا و پایین آنها دیده می‌شود. دکمه پاور و کلیدهای تغییر حجم صدا در سمت راست و سینی سیم کارت در سمت چپ قرار گرفته است. اگر از نزدیک و با دقت به تصاویر نگاه کنید، در پایین هر دو گوشی ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 ای جک هدفون 3.5 میلی‌متری را خواهید دید.

ویوو ایکس 20 و ویوو X20A انتظار می‌رود که در بازارهای بین المللی با نام‌های ویوو وی 7 (Vivo V7) و ویوو وی 7 پلاس (Vivo V7+) عرضه شوند. شرکت ویوو قصد دارد تا در هفتم سپتامبر (فردا، 16 شهریور ماه) از گوشی ویوو وی 7 پلاس رونمایی کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر