coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرکت فاکسکان حمل و نقل گوشی‌های آیفون 8 اپل را آغاز کرد

شرکت فاکسکان حمل و نقل گوشی‌های آیفون 8 اپل را آغاز کرد
آیفون 8 اپل هفته آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد. غول کوپرتینو گوشی‌های آیفون جدید خود را در کنار دو محصول دیگر که احتمالا نسل سوم از اپل واچ و تلویزیون اپل باشد را معرفی می‌کند. این رویداد در کنار سفینه فضای اپل (اپل پارک) و در سالن آمفی تئاتر تازه تاسیس استیو جابز برگزار می‌شود.

رویداد رونمایی برای دوازدهم سپتامبر (21 شهریور) برنامه ریزی شده است، اما به نظر می‌رسد که فاکسکان از هم اکنون بارگیری و حمل و نقل گوشی های آیفون 8 اپل را آغاز کرده است. دیروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که پالت‌های بارگیری شده از جعبه‌های آیفون را به نمایش گذاشت.

کمپانی فاکسکان یکی از قدیمی‌ترین شرکای کاری اپل است که در پارک فناوری ژنگژو چین قرار دارد و این عکس‌ها بخشی از آماده سازی این شرکت برای بارگیری و شروع به حمل و نقل گوشی‌های آیفون 8 را نشان می‌دهد.

شرکت فاکسکان حمل و نقل گوشی‌های آیفون 8 اپل را آغاز کرد

اپل در 21 شهریور گوشی‌های خود را معرفی کرده و به نظر می‌رسد که از سه روز بعد، یعنی 24 شهریور برابر با 15 سپتامبر پیش فروش ایفون‌های خود را آغاز کند.

با اینکه زمان زیادی به برگزاری مراسم رونمایی اپل نمانده، اما هنوز برخی چیزها در هاله‌ای از ابهام است. حتی برخی از ابتدایی‌ترین اطلاعات نیز گنگ و گیج کننده به نظر می‌رسد. به عنوان مثال هنوز مشخص نیست که نام آیفون ویژه اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون راهی بازار می‌شود، آیفون 8 است یا آیفون ایکس نامیده خواهد شد.

دیروز اوان بلاس با توئیت جدید خود مرموز بودن این موضوع را تایید کرد. او با اشتراک گذاشتن تصویری از جعبه آیفون 8 به این نکته اشاره کرد که این جعبه متعلق به آیفون اولد اپل است، اولد نمایشگر آیفون ویژه 2017 اپل بوده و برخلاف شایعات اخیر که نام آن را آیفون ایکس و یا آیفون ادیشن می‌نامیدند، روی جعبه نام آیفون 8 دیده می‌شود.

در هر صورت تمامی رازها و رمزهای آیفون های جدید اپل در 21 شهریور فاش خواهد شد و همه چیز به وضوح رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: geeky

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر