;
coinex

تصویری واقعی از موبایل ویوو ایکس 20 دیده شد

تصویری واقعی از موبایل ویوو ایکس 20 دیده شد
ویدیویی به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که آن را منتسب به موبایل ویوو ایکس 20 (Vivo X20) می‌دانند، این ویدیو که در یوتیوب نیز موجود است، کیفیت چندان مناسبی ندارد، اما اطلاعات جدیدی را درباره این گوشی هوشمند نشان می‌دهد.

این ویدیو با به نمایش گذاشتن صفحه نمایشی بزرگ از این دستگاه که حاشیه‌های باریکی در دو طرف آن دیده می‌شود، آغاز شده و به نظر می‌رسد که در هر چهار طرف نمایشگر نوار مشکی رنگی امتداد یافته است. حاشیه‌های بالا و پایین کمی ضخیم‌تر هستند، اما نسبت به بسیاری از گوشی‌های هوشمند معمولی، این حاشیه‌ها همچنان بارک‌تر به نظر می‌رسند. موبایل ویوو ایکس 20 را می‌توان در یک بدنه کاملا فلزی مشاهده کرد.

پنل پشتی این دستگاه برای دومین بار است که خودی نشان می‌دهد، در گوشه بالایی و در سمت چپ این پنل، ماژول دوربین دوگانه ای دیده می‌شود. سنسورها با چینش افقی قرار گرفته‌اند و در کنار آنها یک فلاش LED جانمایی شده است. این مورد برخلاف شایعات گذشته است که می‌گفتند دوربین اصلی این اسمارت فون، یک دوربین تک سنسور خواهد بود.

تصویری واقعی از موبایل ویوو ایکس 20 دیده شد

در تصویر پنل عقب موبایل ویوو ایکس 20 یک سنسور اثر انگشت مربع شکل قرار گرفته و در زیر ان لوگوی Vivo به چشم می‌خورد. خطوط آنتن U شکل به وضوح در بالا و پایین این دستگاه دیده می‌شود.

در پنل جلو و دربالای صفحه نمایش، دوربین سلفی، خروجی صدا و یک سنسور دیده می‌شود. اخیرا موبایل ویوو ایکس 20 در کنار ویوو ایکس 20 ای در تنا رویت شدند. پیش بینی می‌شود که مدل ویوو ایکس 20 ای همان ویوو ایکس 20 پلاس باشد.

لیست مشخصات شایعه شده گویای آن است که هر دو دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایشی با نسبت تصویر 18 به 9 معرفی خواهند شد. موبایل ویوو ایکس 20 ممکن است با یک نمایشگر 5.2 اینچی رونمایی شود و این در حالیست که ویوو ایکس 20 پلاس از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردار خواهد بود.

از دیگر مشخصات ویوو ایکس 20 می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 630، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. گوشی ویوو ایکس 20 پلاس نیز با اسنپدراگون 660 کوالکام قدرتنمایی کرده و به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هر دو گوشی انرژی روزانه خود را از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی به دست می‌آورند.

این کمپانی چینی امروز از مدل ویوو وی 7 پلاس رونمایی می‌کند. گزارشات متعددی نشان می‌دهند که ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس در بازارهای خارج از چین با نام‌های ویوو وی 7 و ویوو وی 7 پلاس معرفی خواهند شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر