;
coinex

دوربین هواوی میت 10 پرو دارای روزنه f/1.6 خواهد بود

دوربین هواوی میت 10 پرو دارای روزنه f/1.6 خواهد بود
به تازگی شایعات جدیدی درباره دوربین هواوی میت 10 پرو منتشر شده است. این شایعات نشان می‌دهند که احتمالا دوربین این گوشی پرچمدار دارای روزنه f/1.6 بود.

اوان بلاس معروف که با اکانت evleaks@ در توییتر فعالیت می‌کند، اخیرا در یکی از پست‌های خود به این نکتهخ اشاره کرده است که یکی از گوشی‌های هواوی میت 10 با اسم رمز بلانک (Blanc) خودنمایی خواهد کرد. دستگاهی که از چیپست هوش مصنوعی کرین 970 قدرت خواهد گرفت.

اوان همچنین تایید می‌کند که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ 5.99 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل بوده و از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار است. نمایشگر آن نیز تقریبا یک صفحه نمایش بدون حاشیه را به معرض نمایش می‌گذارد.

این دستگاه به 6 گیگابایت رم مجهز بوده و 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه را تامین کرده و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو با پوسته‌ EMUI 6.0 مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

اوان بلاس یکی از جذاب ترین ویژگی‌هایی که درباره بلانک تایید می‌کند، وجود دوربین دوگانه در آن است. یک سنسور 20 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 12 مگاپیکسلی، پیکره بندی دوربین دوگانه آن را تشکیل می‌دهد. دوربینی که گفته می‌شود با لنزهایی با دهانه دیافراگم f/1.6 خودنمایی خواهند کرد.

تنها دوربین گوشی هوشمندی که لنزهای آن دارای روزنه f/1.6 است، دوربین ال جی وی 30 بوده که به تازگی و در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد. اوان تایید می‌کند که گوشی هوشمندی که با اسم رمز بلانک معرفی می‌شود، به احتمال بسیار زیاد هواوی میت 10 پرو خواهد بود و این طور که از شواهد پیداست، لنزهای دوربین هواوی میت 10 پرو نیز با روزنه f/1.6 خودنمایی خواهد کرد.

اطلاعات درباره گوشی‌های پرچمدار سری میت هواوی هنوز مورد تایید قرار نگرفته است، شاید از تنها چیزی که مطمئن باشیم وجود چیپست کرین 970 است که به عنوان اولین تراشه هوش مصنوعی جهان نیز شناخته می‌شود. تا زمان رونمایی از پرچمداران جدید هواوی چند هفته‌ای زمان باقی مانده است، شانزدهم اکتبر برابر با 24 مهرماه رویداد رونمایی هواوی در شهر مونیخ آلمان برگزار خواهد شد و همه چیز رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر