;
coinex

رندرهای رسمی هواوی میت 10 و میت 10 پرو به بیرون درز کرد

رندرهای رسمی هواوی میت 10 و میت 10 پرو اخیر اخبار ضد و نقیض فراوانی درباره‌ی اعضای جدید خانواده‌ی میت کمپانی هواوی منتشر شده، اما امروز تصاویری که ادعا شده رندرها‌ی رسمی هواوی میت 10 و میت 10 پرو هستند از طریق یک وب‌سایت فرانسوی منتشر شده است.

بر اساس شایعات تاکنون حداقل سه مدل مختلف از سری میت 10 معرفی خواهند شد: میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت. البته در همین چند روز اخیر شایعه شده که یک مدل چهارم نیز از این سری منتشر خواهند شد که ما هیچ اطلاعاتی درباره‌ی آن نداریم. به‌علاوه گفته شده که میت 10 لایت با نامی کاملا متفاوت در همان مراسم روز 16 اکتبر معرفی خواهد شد.

با وجود تمام این گزارش‌ها تا به امروز هیچ تصویر حقیقی از پرچم‌داران جدید هواوی به بیرون درز نکرده بود؛ اما امروز یک وب‌سایت فرانسوی رندرهای رسمی هواوی میت 10 و میت 10 پرو که به ادعای این وب‌سایت تصاویر تبلیغاتی حقیقی این محصولات هستند را همراه با برخی ویژگی‌های کلیدی آن‌ها منتشر کرده است.

رندرهای رسمی هواوی میت 10 و میت 10 پرو
هواوی میت 10 و میت 10 پرو

از لحاظ طراحی این رندرهای جدید به تصاویر فاش شده‌ی پیشین این محصولات شباهت دارند؛ بر این اساس میت 10 یک نمایشگر بزرگ با نسبت تصویر 16 به 9 و لبه‌های تخت و گوشه‌های کمتر گرد خواهد داشت در حالی که میت 10 پرو از یک نمایشگر با لبه‌های خمیده و نسبت تصویر 18 به 9 بهره خواهد برد. در لبه‌ی پایینی نمایشگر مدل کوچک‌تر سنسور اثر انگشت به کار رفته است، در حالی که در لبه‌ی پایین نمایشگر مدل پرو، تنها برند هواوی درج شده است.

در پنل پشتی هردوی این محصولات یک دوربین دوگانه بکار گرفته خواهد شد و همچنین در مدل پرو سنسور اثرانگشت نیز درست در زیر این دوربین قرار گرفته است. یکی از نکات تازه‌ای که در این تصاویر به چشم می‌خورد لبه‌ی برآمده اطراف دوربین در مدل پرو است، مانند چیزی که پیش از این در هواوی P10 مشاهده کرده بودیم.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که چیپست پردازنده‌ی هردو پرچم‌دار هواوی کایرن 970 و باتری آن‌ها 4000 میلی‌آمپری خواهد بود؛ اندازه‌ی دیافراگم دوربین اصلی این محصولات نیز f/1.6 بوده که بزرگ‌ترین دریچه دوربین در میان گوشی‌های هوشمند فعلی بازار محسوب می‌شود. به‌علاوه استاندارد IP67 نیز دست کم در یکی از این محصولات حضور خواهد داشت، هرچند که ما فکر می‌کنیم این استاندارد در هردو مدل خانواده میت بکار گرفته می‌شود.

تمرکز اصلی تبلیغات خانواده میت با شعار “یگانگی نزدیک است” روی هوش مصنوعی این محصولات قرار گرفته و وعده داده شده هوش مصنوعی این گوشی قادر است بدون نیاز به اینترنت و در لحظه از طریق دوربین هر متنی را ترجمه کند.

هوش مصنوعی اختصاصی هواوی میت 10 با شعار یگانگی نزدیک است
هوش مصنوعی اختصاصی هواوی میت 10

با وجود اینکه این تصاویر رندر شده و اطلاعات موجود در آن‌ها بسیار واقعی به نظر می‌رسند اما چند ایراد کوچک نیز درباره‌ی آن‌ها دیده می‌شود، از جمله مشکلات گرامری جملات انگلیسی در تصاویر، تار بودن برخی از متن‌ها و علاوه بر این‌هادر یکی از این تصاویر پس زمینه‌ی گوشی از پس‌زمینه‌های میت 9 است که این اتفاق بعید به نظر می‌رسد. البته می‌توان گفت که این ایرادهای کوچک به دلیل نهایی نبودن آن‌هاست، بنابراین خوش‌بینانه امیدواریم که تمامی این تصاویر حقیقتا رندرهای رسمی هواوی میت 10 و میت 10 پرو باشند.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر