coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

با آپدیت جدید اینستاگرام انتخاب کنید چه کسانی زیر پست ها کامنت بگذارند!

با آپدیت جدید اینستاگرام انتخاب کنید چه کسانی زیر پست ها کامنت بگذارند!آپدیت جدید اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد کسانی که زیر پست هایشان کامنت می گذارند را کنترل کنند.

این پلترفم اجتماعی به تازگی اعلام کرد که بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. اینستاگرام در چند ماه اخیر، ویژگی ها و ابزارهای متعددی را منتشر کرده تا این شبکه اجتماعی را به یک فضای امن و مثبت تبدیل کند. این شرکت ویژگی جدیدی را اضافه کرده که به کاربران اجازه می دهد کسانی زیر پست هایشان کامنت می گذارند را کنترل کنند.

از حالا به بعد، کاربرانی که حساب کاربریشان را شخصی نکرده اند می توانند انتخاب کنند چه کسانی برایشان کامنت بگذارد. با آپدیت جدید اینستاگرام ، آنها می توانند دسترسی به کامنت ها را برای همه افراد یا تنها دوستان و فالورهای خود باز بگذارند؛ بدین ترتیب، از کامنت های ناخوشایند غریبه ها جلوگیری شده و به نوعی یک فیلتر برای این نوع کامنت ها ایجاد می شود.

ویژگی دیگری که اضافه شده، به کاربران با تنظیمات عمومی یا شخصی اجازه می دهد تا دسترسی برخی حساب های کاربری را به کامنت گذاشتن زیر پست هایشان مسدود کنند. این ویژگی در راستای فیلتری اضافه شده که از ژوئن گذشته راه اندازی شده بود و از انتشار برخی کامنت های توهین آمیز جلوگیری می کرد. این فلیتر تنها روی زبان انگلیسی کاربرد داشت؛ اما از حالا به بعد زبان های فرانسوی، آلمانی، عربی و پرتغالی را نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، کاربرانی که در بخش ویدیوی زنده یا لایو دچار مشکل هستند، می توانند به صورت ناشناس، ویدیوی لایو را به اینستاگرام گزارش کنند. این کاربر پیامی را دریافت خواهد کرد که در آن گزینه هایی برای رفع مشکل ارائه می شود. تیم های اینستاگرام در سرتاسر جهان تلاش می کنند تا به سرعت پاسخگوی این گزارش ها باشند.

.

منبع: ubergizmo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر