;
coinex

اپلیکیشن آی او اس واقعیت افزوده ایکیا برای دانلود آماده است

اپلیکیشن آی او اس واقعیت افزوده ایکیا برای دانلود آماده استکمپانی اپل در رویداد WWDC که اوایل سال 2017 برگزار شد اعلام کرد که ایکیا (IKEA)، یکی از شرکای این کمپانی با انتشار یک اپلیکیشن آی او اس واقعیت افزوده از این ویژگی بهره مند خواهد شد.

حال که جدید ترین نسخه این سیستم عامل یعنی آی او اس 11 منتشر شده، اپلیکیشن واقعیت افزوده IKEA Places در حال حاضر در آیتونز اپ استور در دسترس است.

ایکیا در توضیح این اپلیکیشن می گوید: “ایکیا پلیسز به شما اجازه می دهد که محصولات ایکیا را به صورت مجازی در فضای خانه خود قرار دهید. این اپلیکیشن از ویژگی سه بعدی و مدل های شبیه به واقعیت پشتیبانی می کند، از مبلمان گرفته تا میزهای عسلی و هر وسیله دیگر. IKEA Places تصویر دقیقی از اندازه مبلمان، طراحی و عملکرد آن در محیط خانه را ایجاد می کند تا از سردرگمی بکاه دو در تصمیم گیری به شما کمک کند.”

اپلیکیشن واقعیت افزوده ایکیا اساسا برای این طراحی شده تا با استفاده از این تکنولوژی، مبلمان و لوازم خانه را به صورت مجازی در خانه خود بچینید و در صورت اطمینان از زیبایی و رضایت، محصولات را خریداری کنید. با توجه به اینکه عکس ها و کاتالوگ های ایکیا با دقت زیادی طراحی و چیده شده اند، پس حتما چیدمان محصولات در محیط خانه برایتان چشم نواز است؛ اما از چشم انداز آن در خانه خود آگاهی نخواهید داشت. در نتیجه، این اپلیکیشن واقعیت افزوده در تصمیم گیری به شما کمک می کند.

کاربران با این اپلیکیشن بهتر تشخیص می دهند که آیا محصولات ایکیا در خانه شان نمای خوبی دارد یا خیر. این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس است؛ تنها کافیست آی او اس 11 را دریافت کنید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر