;
coinex

تصویر جعبه آیفون ایکس قبل از عرضه رسمی آن منتشر شد

تصویر جعبه آیفون ایکس قبل از عرضه رسمی آن منتشر شد
اپل آیفون ایکس (iPhone X) بدون شک درخشان‌ترین گوشی در بین سه آیفون جدید معرفی شده توسط غول کوپرتینو است. این دستگاه گران ترین گوشی آیفون در تاریخ اپل نیز به حساب می‌آید.

در حال حاضر تقریبا ما تمام جزئیات مربوط به آیفون ایکس را می‌دانیم، اما اپل به طور معمول قبل از عرضه آیفون‌های جدید خود به بازار، تصویری از جعبه خرده فروش انها را منتشر نمی‌کرد، اما به نظر می‌رسد که امسال، کمی همه چیز تغییر کرده است. این کمپانی به طور رسمی تصویری از جعبه آیفون ایکس را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

ظاهر این جعبه چیز چندان جذابی در خود ندارد، اما این موضوع ممکن است کمی جالب باشد که کوپرتینو تصمیم گرفته تا قبل از عرضه این دستگاه به بازار، تصویر جعبه بسته بندی آن را به نمایش درآورد. یکی از موضوعات جالبی که در بسته بندی آیفون ایکس دیده می‌شود، قرار گرفتن نمایشگر این دستگاه به سمت بالاست. این با بسته بندی‌های قبلی اپل برای گوشی‌های آیفون 8 و سری گوشی‌های آیفون 7 که نمایشگر آن به سمت داخل و پنل پشتی آن به سمت بیرون بود، تفاوت دارد.

تصویر جعبه آیفون ایکس

البته شاید این موضوع چندان هم جای تعجب نداشته باشد؛ چرا که مهمترین ویژگی آیفون ایکس که آن را از بقیه آیفون‌های اپل مجزا می‌کند، در پنل جلویی آن قرار گرفته است. اپل امسال برای اولین بار در مدل آیفون X خود از نمایشگر اولد با طراحی بدون حاشیه استفاده کرده و دکمه فیزیکی هوم را در این مدل حذف کرد.

شاید نتوان با اطمینان صد در صد گفت که این طراحی نهایی جعبه بسته بندی آیفون ایکس است، اما با یقین می‌توان اعلام کرد که این تصویر مستقیما توسط اپل در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده است، پس ما طراحی جعبه آن را این گونه در نظر می‌گیریم.

آیفون ایکس اپل در ماه نوامبر به بازار عرضه می‌شود و قیمت مدل پایه آن از 999 دلار آغاز خواهد شد. مطمئنا چند روز بعد از عرضه جهانی، این دستگاه با قیمتی نجومی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد، درست همان طور که برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اتفاق افتاد.


بیشتر بخوانید:

قیمت آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در ایران ؛ پرچمداران جدید اپل به ایران رسیدند

قیمت آیفون ۸ در ایران باز هم کاهش یافت!


.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر