;
coinex

گوشی هوشمند بلک بری موشن به صفحه کلید فیزیکی مجهز نمی شود

گوشی هوشمند بلک بری موشن به صفحه کلید فیزیکی مجهز نمی شوداخبار و شایعات حاکی از آن هستند که گوشی هوشمند بلک بری موشن (Blackberry motion) با کیبورد فیزیکی همراه نخواهد بود.

شواهد حاکی از آن هستند که کمپانی بلک بری یا بهتر است بگوییم TCL، قصد دارد گوشی هوشمند دیگری را نیز در سال 2017 راه اندازی کند. بنا بر ادعای Evleaks، یکی از افشاکننده های مشهور، یک گوشی دیگر از این کمپانی با نام بلک بری موشن به زودی کار خود را آغاز می کند. به نظر می رسد این یک دستگاه با نمایشگر تمام لمسی است و به هیچ صفحه کلید فیزیکی مجهز نشده است. البته یه دکمه فیزیکی برای اسکنر اثرانگشت در نمای جلویی قرار دارد. گفته می شود که بلک بری موشن ، نسل جدید گوشی DTEK60 است که پرچمدار بلک بری در سال 2016 محسوب می شد. البته فراموش نکنید که این کمپانی، مدتهاست که گوشی هوشمندی را با مشخصات رده بالا عرضه نکرده است. بلک بری کی وان در حقیقت یک گوشی میان رده به شمار می رود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، یک جک هدفون استاندارد در لبه پایینی قرار دارد. در همین قسمت، پورت یو اس بی نوع سی و اسپیکر موبایل قرار گرفته است. لبه سمت چپ و بالای این موبایل قابل مشاهده نیست؛ اما در لبه سمت راستی می توان سه کلید را مشاهده کرد، دکمه تنظیم صدا و پاور که زیر آن قرار دارد. دکمه ای که پایین تر قرار گرفته، کمی پررنگ تر بوده که به نظر می رسد برای دسترسی ساده تر به اپلیکیشن ها طراحی شده است. با توجه به تصویر مشاهده می کنید که حاشیه ها در لبه بالا و پایینی به یک اندازه نیستند. لبه پایینی کمی قطورتر است که احتمالا به دلیل قرار گرفتن دکمه هوم به این شکل طراحی شده و همچنین این احتمال وجود دارد که دکمه هایی نیز در لبه سمت چپ قرار گرفته باشد.

در حال حاضر اطلاعات اندکی درباره گوشی بلک بری موشن منتشر شده است. گفته می شود این دستگاه به زودی معرفی شده و در دسترس قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه نسل قبلی این موبایل در اکتبر سال گذشته معرفی شد، پس در همین ماه باید منتظر رونمایی از بلک بری موشن باشیم.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر