;
coinex

آیا گوشی جدید دیگری از آنر در راه است؟!

گوشی جدید آنر
شرکت آنر به تازگی دعوتنامه‌هایی را به شکل ایمیل برای برخی از منابع خبری ارسال کرده است که آنها را به یک رویداد در پنجم دسامبر (14 آذرماه) دعوت می‌کند.

به نظر می‌رسد که این رویداد در شهر لندن برگزار خواهد شد و این کمپانی قرار است تا از دو گوشی جدید دیگر از این برند چینی رونمایی کند. همان طور که در تصویر این دعوتنامه می‌بینید، خطوط دور نمایشگر دو گوشی هوشمند به راحتی قابل تشخیص است.

در کنار این تصویر عبارت “حداکثر دید شما” (Max Your View) حک شده و احتمالا اشاره‌ای به نمایشگرهای تمام صفحه این دو گوشی دارد.

گوشی جدید آنر

گوشی آنر 7 ایکس امروز صبح معرفی شد و یک نمایشگر با نسبت تصویر 18 به 9 و دوربین دوگانه خودنمایی کرد. این دستگاه به یک نمایشگر 5.93 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل مجهز است. آنر 7 ایکس اولین گوشی هوشمند برند آنر با نمایشگر بدون حاشیه است.

 

بیشتر بخوانید:  آنر ۷ ایکس به صورت رسمی معرفی شد

 

در پایین این پوستر تبلیغاتی ایمیل شده، هشتگ IOOI# دیده می شود. در ایین چند وقت اخیر این هشتگ در فضای مجازی داغ شد و احتمالا قرار گرفتن دو حرف بزرگ O در کنار یکدیگر، اشاره‌ای باشد به وجود دوربین دوگانه در این گوشی‌های هوشمند.

هنوز اطلاعات و جزئیات زیادی از رویداد جدید آنر در انگلستان منتشر نشده است، مطمئنا در روزهای آینده خبرهای موثق‌تری شنیده خواهد شد.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر