;
coinex

رومئو و ژولیت داستان آیفون ایکس را دراماتیک کردند!

سیستم دوربین TrueDepth
با نزدیک شدن به زمان عرضه آیفون ایکس سیستم تشخیص چهره آن هنوز دچار مشکل است. امروز گزارش جدیدی منتشر شد که نشان می دهد شاید مشتریان آیفون ایکس نتوانند گوشی مورد علاقه خود را در سال جاری تحویل بگیرند.

این پیش بینی به واسطه مشکلی است که در سیستم دوربین TrueDepth وجود دارد و گویا هنوز اپل با آن دست و پنجه نرم می‌کند. جف پو (Jeff Pu) یکی از تحلیلگران بازار در تایپه است. او پیش بینی قبلی خود درباره تعداد دستگاه‌های تولید شده از آیفون ایکس (آیفون 10) در سال جاری را از 40 میلیون دستگاه به 36 میلیون دستگاه کاهش داد.

این دومین بار است که او گمانه‌زنی خود درباره تعداد تولید شده از این آیفون جدید را کم می‌کند. او در ابتدا معتقد بود که امسال کوپرتینو چیزی در حدود 45 میلیون دستگاه آیفون X به بازار عرضه خواهد کرد.

با نزدیک شدن به زمان عرضه آیفون ایکس سیستم تشخیص چهره آن هنوز دچار مشکل است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط رسانه ژاپنی Nikkei Asian، دلیل اصلی این تاخیر، به خاطر تامین کنندگان قطعات اپل است که سعی دارند تا سیستم دوربین TrueDepth و مسایل مربوط به فناوری اسکن چهره سه بعدی آن را کامل کنند. چندی پیش مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت KGI نیز چنین پیش بینی را کرده بود.

گزارش‌های بسیاری حاکی از آنند که همچنان اپل برای تکمیل سیستم دوربین TrueDepth با مشکل مواجه شده است. این مشکلات بیشتر مربوط به سوار کردن ماژول رومئو بر روی ماژول ژولیت است.

 

بیشتر بخوانید:  آیفون ایکس وقتی که کاربر دیگری به گوشی نگاه می‌کند، اعلان‌ها را نمایش نمی‌دهد!

 

این گزارش با استناد به افرادی که از این مشکل باخبرند، ادعا می‌کند که زمان بیشتری برای ساخت ماژول‌ رومئو (Romeo) و ماژول‌ ژولیت (Juliet) لازم است. ماژول رومئو شامل پرتوافکن‌های نقطه‌ای است که برای ایجاد یک نقشه دقیق از چهره کاربر بیش از 30 هزار نقطه نامرئی را بر روی چهره او ایجاد می‌کند.

اما، کار ماژول ژولیت چیز دیگری است. این ماژول شامل یک دوربین مادون قرمز بوده که موظف است الگوی به دست آمده از ماژول رومئو را تجزیه و تحلیل کند. این دو ماژول با کمک یکدیگر ویژگی‌های جدید آیفون ایکس مانند اسکن صورت و ساخت انیموجی را مدیریت می‌کنند.

اکنون به نظر می‌رسد که داستان شکسپیر یکبار دیگر روایت می‌شود. تا زمانی که رومئو و ژولیت به یکدیگر نرسند، آیفون ایکس اپل به دست خریداران خود نخواهد رسید. گویا داستان دراماتیک دیگری در حال شکل‌گیری است!

جف پو معتقد است که اولین محموله از آیفون ایکس در اواسط ماه اکتبر وارد چین می شود و اولین موج ارسال ان به بازارهای دیگر جهانی، یک هفته بعد از آن، انجام خواهد شد.

شایعات اولیه از عرضه آیفون ایکس در سوم نوامبر (12 آبان ماه) حکایت می‌کردند، اما با توجه به موضوعات پیش آمده، بعید است که کوپرتینویی‌ها بتوانند به وعده خود وفا کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر