;
coinex

آمازون کیندل جدید با فناوری ضد آب به بازار عرضه خواهد شد

آمازون کیندلکتاب‌خوان جدید آمازون کیندل با فناوری ضد آب و صفحه نمایش بزرگ‌تر بزودی به بازار عرضه خواهد شد. این کتاب‌خوان همچنین به صورت مستقیم از کتاب‌های صوتی پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت آمازون سری جدیدی از کتاب‌خوان‌های خود را به بازار عرضه کرده است. این کتاب‌خوان که نسخه جدیدی از سری اوسیس است، بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر از نسخه‌های قبلی این دستگاه خواهد بود. اوسیس جدید صفحه‌ای ۷ اینچی و بدنه‌ای تمام فلز دارد و کاملا ضد‌آب است.

مشتریان از همین امروز می‌توانند آمازون کیندل  خود را با قیمت ۲۵۰ دلار (۸۵۰ هزار تومان) پیش‌خرید کنند. این محصول ۹ آبان ماه به دست خریداران خواهد رسید.

طبق گفته‌های آمازون، نمایشگر این دستگاه، تراکمی ۳۰۰ پیکسل اینچی دارد و هر صفحه ۳۰ درصد کلمات را در خود جای خواهد داد. همچنین باتری این کتاب‌خوان نزدیک به ۶ هفته قابل استفاده است، که ۴ هفته بهتر از نسخه‌های قبلی خواهد بود.

آمازون همچنین با شرکت معروف آدِبل همکاری کرده است تا کاربران بتوانند در زمان خواندن هر کتاب، به آسان‌ترین شکل به نسخه‌ی صوتی آن نقل مکان کنند. اوسیس جدید یک نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۳۵۰ دلار (۱ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان) خواهد داشت که از شبکه‌ی تلفن‌همراه پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی عادی این دستگاه نیز تنها از شبکه‌ی وای‌فای پشتیبانی می‌کند و به همراه حافظه‌ای ۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. یک مدل میان‌رده نیز با حافظه‌ی ۳۲ گیگابایت و قیمت ۲۸۰ دلار (۹۵۰ هزار تومان) در دسترس مشتریان خواهد بود.

آمازون کیندل اوسیس

منبع: Phone Arena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر