;
coinex

دستیار سامسونگ بیکسبی 2.0 احتمالا به‌زودی رونمایی خواهد شد

دستیار سامسونگ بیکسبی 2.0 احتمالا به‌زودی رونمایی خواهد شد

بیکسبی برای رقابت با دستیارهای هوشمند گوگل و اپل توسط سامسونگ تولید و در پرچم‌داران جدید این شرکت به کار گرفته شده است و اکنون فاصله چندانی با معرفی نسخه‌ی جدید سامسونگ بیکسبی 2.0 نداریم.

بیکسبی به عنوان یک دستیار هوش مصنوعی در محصولات سامسونگ آن‌طور که انتظار می‌رفت موفق نبود و ظاهرا این عدم توفیق موجب شده این غول کره‌ای تکنولوژی به صورت جدی‌تر به دنبال رفع عیوب و پیشرفت هرچه بیشتر دستیار هوشمند خود باشد. در همین مسیر نیز ظاهرا 26 مهر ماه نسخه 2.0 بیکسبی توسط سامسونگ رونمایی خواهد شد.

آن‌طور که روزنامه هرالد کره مدعی شده، سامسونگ بیکسبی 2.0 در مراسم سالانه توسعه دهندگان نرم‌افزاری معرفی خواهد شد و این نسخه‌ی جدید به خوبی از اپلیکیشن‌ها و محصولات دیگر تولیدکنندگان نیز پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین این دستیار نیز دیگر تنها به برنامه و گوشی‌های هوشمند سامسونگ محدود نخواهد بود. دستیار هوشمند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا اکنون روی دستگاه‌های مختلفی شامل: گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و… استفاده می‌شوند به همین دلیل به نظر می‌رسد سامسونگ نیز تصمیم دارد در این زمینه نیز به رقابت بپردازد. رئیس بخش تجارت موبایل سامسونگ در این مورد گفته: ما تلاش داریم تا نواقص و کمبودهای بیکسبی 1.0 را در بیکسبی 2.0 به صورت کامل برطرف کنیم.

کمپانی سامسونگ به منظور دستیابی به هدف خود همچنین یک گروه خدمات هوشمند جدید را برای بهبود نسخه‌ی تازه‌ی دستیار هوشمند خود بکار گرفته است. برای اینکه بفهمیم دقیقا چه تغییراتی در نسخه‌ی جدید بیکسبی 2.0 ایجاد شده است باید چند روز دیگر صبر کنیم. اما به نظر می‌رسد بیکسبی در مسیر درستی حرکت می‌کند زیرا قابلیت کنترل صوتی که در گلکسی نوت 8 به آن افزوده شد و همچنین امکان غیرفعال کردن دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی روی گوشی از این مسیر درست حکایت می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی بیکسبی تاکنون این بوده که بعضا در شنیدن فرمان‌ها ناتوان است. اگر سامسونگ بتواند این اشکال را در بیکسبی 2.0 مرتفع کند، مطمئنا یک گام بزرگ در مسیر پیشرفت برداشته است.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر