;
coinex

آماده سازی 3 میلیون دستگاه آیفون X برای عرضه در دوازدهم آبان ماه

آماده سازی 3 میلیون دستگاه آیفون X برای عرضه در دوازدهم آبان ماه
منابع آگاه خبر می‌دهند که اپل تاکنون تنها توانسته تا تعداد محدودی از آیفون X خود را برای عرضه در سوم نوامبر (12 آبان ماه) آماده کند. این تعداد محدود، احتمالا مربوط به مشکلاتی است که تامین کنندگان برای تولید برخی از قطعات این دستگاه با آن روبرو هستند.

به گزارش softpedia، مینگ چی کو، تحلیلگر آشنا به برنامه‌های اپل می‌گوید که اپل احتمالا برای دوازدهم آبان ماه، احتمالا چیزی بین 2 تا 3 میلیون دستگاه آیفون X آماده کرده است. او توضیح می‌دهد که این تعداد محدود، ناشی از مشکلاتی است که در تولید برخی قطعات وجود دارد.

این به معنای عرضه محدود آیفون X در ماه‌های آخر منتهی به سال 2017 است. موجودی انبار اپل برای عرضه تمام واحد‌های پیش فروش شده، کافی نخواهد بود.

تولید آیفون X به تعداد محدود، به مشکلات سه قطعه در آن اختصاص دارد

اولین مشکل به مدار چاپی منعطف (FPCB) آنتن‌ها مربوط است که هنوز به تست‌های بیشتری نیاز دارد. دومین مورد را به مدار چاپی قابل انعطاف در دوربین واید نسبت داده‌اند و آخرین مورد به پرتوافکن نقطه‌ای سه بعدی در دوربین ترودبث (TrueDepth) مربوط می‌شود. دو ماژول به نام‌های رومئو و ژولیت مقصر اصلی شناخته می شوند.

 

بیشتر بخوانید:  رومئو و ژولیت داستان آیفون ایکس را دراماتیک کردند!

 

یک ماژول پرتوافکن‌ نقطه‌ای، در 30 هزار نقطه از چهره را برای ایجاد یک نقشه سه بعدی شناسایی کرده و سنسور دیگر تجزیه و تحلیل این داده‌ها را برعهده دارد. این دو سنسور باعث تاخیر در روند تولید آیفون X شده‌اند.

در حال حاضر این تحلیلگر پیش بینی می کند که اپل تا پایان سال جاری حدود 25 تا 30 میلیون گوشی آیفون X را به بازار عرضه کند، اما انتظار می‌روند که فرآیندهای تولید و بارگیری در اوایل سال 2018 از سرعت بیشتری برخوردار شود. یک هفته دیگر پیش فروش آیفون 10 آغاز شده و عرضه آن در 12 آبان ماه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:  نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ آیفون های ۲۰۱۸ اپل چه نامیده می‌شوند؟!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر