;
coinex

سونی گوشی‌های اکسپریا آر 1 و اکسپریا آر 1 پلاس را معرفی کرد

سونی گوشی‌های اکسپریا آر 1 و اکسپریا آر 1 پلاس را معرفی کرد
سونی دو گوشی هوشمند جدید را برای بازارهای هند در نظر گرفت و دیروز آنها را معرفی کرد. گوشی‌های سونی اکسپریا آر 1 و سونی اکسپریا آر 1 پلاس نام این دو گوشی جدید است.

سونی ادعا می‌کند که این دو گوشی میان رده اندرویدی را برای سبک زندگی کاربران هندی طراحی کرده و آنها را فقط در بازار این شبه قاره عرضه می‌کند.

اکسپریا آر 1 سونی دارای نمایشگر 5.2 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (کیفیت تصویری اچ دی) است. یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 430 با همراهی 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقاست به این گوشی هوشمند قدرت می‌دهد.

برای بخش تصویربرداری یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار هیبریدی سونی در نظر گرفته شده است که با ردیابی اشیا و پیش بینی حرکت آنها، بر روی شئ مورد نظر در حال حرکت فوکوس می‌کند. در جلو نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود که دارای همان سیستم فوکوس مشابه دوربین اصلی عقب است.

از دیگر مشخصات سونی اکسپریا R1 می‌توان به باتری 2620 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از دو سیمکارت، پورت یو اس بی نوع C، رادیو اف ام و سیستم عامل اندروید نوقاست.

درباره مشخصات سونی اکسپریا آر 1 پلاس نیز می‌توان گفت که تقریبا مشخصات همان‌ چیزهایی است که برای اکسپریا آر1 ذکر شد، اما 3 گیگابایت حافظه رم وجود دارد و به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

قیمت سونی اکسپریا آر 1 چیزی حدود 215 دلار است و اکسپریا آر 1 پلاس نیز با برچسب قیمتی 245 دلار در بازار هند معامله می شود. هر دو دستگاه در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر