;
coinex

این اپلیکیشن های پولی آی او اس موقتا رایگان هستند؛ همین حالا دانلود کنید!

این اپلیکیشن های پولی آی او اس موقتا رایگان هستند؛ همین حالا دانلود کنید!

برخی از اپلیکیشن های پولی آی او اس در یک بازه زمانی محدود توسط توسعه دهندگان آنها به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرند. برخی از این اپلیکیشن‌ها، بهترین نسخه‌های آی او اس هستند و به همین دلیل نیز باید مبلغی را برای دانلود آنها پرداخت کنید.

بنابراین، تا فرصت هست این اپلیکیشن های پولی آی او اس را دانلود کنید. فراموش نکنید که تنها مدت زمان محدودی به این اپلیکیشن‌ها دسترسی دارید؛ پس اگر به سایت منبع مراجعه کرده و مبلغ را در کنار هر کدام از اپلیکیشن‌ها مشاهده کردید، باید بدانید که فرصت را از دست داده‌اید. برای مشاهده برخی از بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس ، با تکراتو همراه شوید:

اپلیکیشن های پولی آی او اس

1. Storyline

1. Storyline

با این اپلیکیشن تنها در عرض چند ثانیه می‌توانید اسلایدشوهای زیبایی را ایجاد کرده و آنها را به اشتراک بگذارید. می‌توانید 20 عکس مختلف را به این اپلیکیشن اضافه کنید و سپس داستان خود را با این تصاویر روایت کنید. فایل ایجاد شده را با پیام کوتاه یا ایمیل ارسال کرده و یا حتی آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. (لینک دانلود)

2. Smart Merge Pro

2. Smart Merge Pro

این اپلیکیشن بیش از 1 میلیون کاربر فعال دارد و بهترین راه برای پاکسازی و مرتب کردن لیست مخاطبان به شمار می‌رود. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید اطلاعات مخاطبان بیشمار خود را آپدیت کرده و اشتباهات تایپی را به سادگی برطرف کنید. (لینک دانلود)

3. Baby Mozart

3. Baby Mozart

این اپلیکیشن برای آسان‌تر کردن زندگی و راحت خوابیدن فرزند کوچک شما طراحی شده است. مغز بچه‌ها با شنیدن صدای موسیقی موتزارت آرامش بهتری خواهد یافت. زمان خود را با اپلیکیشن‌های مختلف برای پیدا کردن بهترین موسیقی با کیفیت هدر ندهید؛ این اپلیکیشن، تمامی مواردی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. (لینک دانلود)

4. eXtra Voice Recorder

4. eXtra Voice Recorder

این اپلیکیشن در حقیقت ترکیبی است از یک برنامه ضبط صدای با کیفیت، ادیتور صوتی با ابزارهای گوناگون و مدیریت فایل‌های صوتی. با این برنامه کاربردی، هر صدایی که ضبط می‌کنید، به آسانی سازماندهی می‌شود و هر زمان که خواستید، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. (لینک دانلود)

5. Auto Color Spalsh

5. Auto Color Spalsh

با این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌های مورد نظرتان را تنها در عرض چند ثانیه ویرایش کرده و جلوه‌ای دراماتیک به آنها ببخشید. ابزارهای این برنامه کاربردی به شما اجازه می‌دهند که فضای پس زمینه را سیاه سفید کرده و سوژه اصلی را رنگی باقی بگذارید. (لینک دانلود)

6. Airport+ flight tracker

6.Airport+ flight tracker

این اپلیکیشن شما را به فرودگاه برده و به شما نشان می‌دهد که کدام رستوران‌ها، مغازه‌ها و حتی شبکه‌های عمومی وای فای فعال هستند. این اپلیکیشن همچنین کنسلی یا تاخیر در پروازها را نیز به شما نشان می‌دهد. سپس ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که پرواز جایگزین پیدا کرده و یا پرواز دیگری را ذخیره کنید. (لینک دانلود)

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر