coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی جی 3 مدل 2017 بسته امنیتی مهرماه گوگل را دریافت کرد

بسته امنیتی ماه اکتبر
به تازگی یک بروزرسانی برای گوشی گلکسی جی 3 مدل 2017 منتشر شده که شامل بسته امنیتی ماه اکتبر (مهرماه) گوگل است و رخنه‌های امنیتی مربوط به سیستم عامل اندروید را برطرف می‌کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی جی 3 مدل 2017 بسته امنیتی ماه اکتبر گوگل برای دستگاه‌های اندرویدی را دریافت کرده است. این به‌روزرسانی جدید با شماره “J327UUEU1AQJ1” در حال حاضر در آمریکا منتشر شده است. هیچ تغییر یا قابلیت جدیدی در این بسته وجود ندارد. به‌روزرسانی امنیتی ماه اکتبر باید 215 آسیب پذیری در سیستم عامل تلفن همراه و 6 آسیب پذیری در نرم افزار اختصاصی گوشی‌های سامسونگ را رفع کند.

سامسونگ گلکسی جی 3 (2017) اوایل تابستان امسال در حالی عرضه شد که به صورت پیش فرض از نسخه اندروید 7.0  نوقا که با پوسته اختصاصی سامسونگ تلفیق شده بود، میزبانی می‌کرد. این کار برخلاف استراتژی معمول سامسونگ در عرضه گوشی‌های ارزان قیمت با نسخه‌های پایین سیستم عامل اندروید بود، از همین رو به نظر می‌رسد که این گوشی تا پایان عمر خود به‌روزرسانی بزرگی را دریافت نکند و به روند استفاده از اندروید نوقا ادامه دهد.

این بدین معنی نیست که این گوشی به‌روزرسانی دیگری دریافت نخواهد کرد، بلکه انتظار می‌رود که گلکسی جی 3 مدل 2017 همچنان به‌روزرسانی‌های کوچکی که شامل بسته‌های امنیتی است را دریافت خواهد کرد و تنها از به‌روزرسانی‌های بزرگی که باعث بالا رفتن نسخه سیستم عامل آن شود، محروم خواهد ماند.

به محض دریافت این به‌روزرسانی در بخش اعلانات به شما خبر داده خواهد شد. همانند سابق، کاربران می‌توانند برای رسیدن اعلان صبر کرده یا اگر مایل باشند با مراجعه به بخش به‌روزرسانی دستی، زودتر از موعد مقرر این به‌روزرسانی را دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنند. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است این به‌روزرسانی‌ها را از طریق وای فای دریافت کنید و اگر شارژ باتری دستگاه شما کمتر از 50 درصد بود، حتما قبل از دریافت آن را شارژ کنید.

هنوز اطلاعات زیادی از نسل آینده این اسمارتفون در دست نیست، اما برای کاربرانی که هنوز می‌توانند گلکسی جی 3 (2017) را به عنوان یک انتخاب در نظر بگیرند، باید بگوییم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.0 اینچی از نوع PLS با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل است. قدرت پردازشی بر عهده تراشه اگزینوس 7570 است، یک پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2 (دو هسته ای) به همراه 2 گیگابایت رم دارد.

میزان حافظه ذخیره‌سازی برای آن 16 گیگابایت بوده که قابلیت افزایش تا سقف 256 گیگابایت را به وسیله کارت حافظه جانبی داراست. دوربین اصلی این گوشی، 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED بوده و دوربین در نظر گرفته شده برای عکاسی سلفی نیز 5 مگاپیکسلی است و در پایان باید بگوییم که باتری این گوشی نیز دارای ظرفیت 2400 میلی‌آمپر ساعت است.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع : androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر