;
coinex

تولید پژو 2008 در شرکت ایران خودرو با سرعت بیشتر

تولید پژو 2008 در شرکت ایران خودرو با سرعت بیشتر

قرار است تا تولید پژو 2008 در شرکت ایران خودرو، با سرعت بیشتری همراه باشد. با تکراتو همراه شوید.

پژو 2008 که اولین خودروی حاصل از قرارداد شرکت ایران‌خودرو و شرکت پژو بود، پیش‌ فروش آن از تیر ماه سال جاری آغاز شد و حدود ۱۶ هزار نفر موفق به ثبت‌نام و پیش‌خرید این خودرو شدند.

شرکت ایران خودرو وعده داده بود که تحویل پژو ۲۰۰۸ از شهریورماه آغاز می‌شود. اما به نظر می‌رسد مشکلاتی بر سر راه تولید این محصول وجود داشت و باعث شد تا اولین دسته از ثبت ‌نام‌کنندگان، خودروی خود را در مهرماه دریافت کنند.

بنابراین می‌توان گفت که تولید رسمی پژو ۲۰۰۸ از مهرماه آغاز شده بود و شرکت ایران‌خودرو در همین ابتدا با یک ماه تاخیر، خودروی پژو 2008 را به خریداران خود تحویل داد.

گفتیم که روند تحویل و تولید پژو 2008 به صورت رسمی از مهر آغاز شد، اما براساس اطلاعات موجود، شرکت ایران‌خودرو برای تامین قطعات چند صد دستگاه از این محصول، گشایش اعتبار کرده است. این اتفاق در حالی است که تولید پژو 2008 در حال افزایش است و رفته رفته به مشتریان تحویل داده می‌شود.

براساس اخبار موجود، حدود ۱۵۰ کانتینر که حامل قطعات پژو ۲۰۰۸ است، به گمرک کشور رسیده و با توجه به اینکه این محموله‌ها به تدریج ترخیص می‌شوند، تیراژ خودروی پژو 2008 نیز رفته رفته بالا خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی پژو ۲۰۰۸ ، یک خودروی شاسی بلند سایز کوچک

 

ظرفیت اولیه تولید پژو ۲۰۰۸

ظرفیت اولیه تولید پژو ۲۰۰۸ در ایران‌خودرو در حال حاضر، هر ساعت چهار الی شش دستگاه عنوان شده است که این رقم در ادامه و با تامین قطعات مورد نیاز، به‌ تدریج افزایش خواهد یافت.

ایران‌خودرو 16 هزار دستگاه پژو 2008 را پیش‌فروش کرده است و به مشتریان وعده داده که در مدت 12 ماه آنها را تحویل خواهد داد. پس برای اینکه بتواند این تعداد را در زمان مشخص شده تحویل دهد، باید ماهانه چیزی حدود یک هزار و ۳۵۰ دستگاه از این محصول را به مشتریان تحویل دهد. پس لازم است تا روند تامین قطعات، سرعت یابد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر