;
coinex

تجهیزات وای فای ایران توسط نیروهای عراق توقیف شد!

تجهیزات وای فای ایران توسط نیروهای عراق توقیف شد!

نیروهای امنیتی عراق، تجهیزات وای فای ایران را توقیف کردند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد نبود امکانات ارتباطی برای زائرین کربلا سخن گفت. وی اعلام نمود که با کشور عراق مذاکراتی صورت گرفته است که در کشور عراق نیز اپراتورها سرویس‌های ارزان قیمت را به زائرین ارائه دهند.

اما براساس اخبار موجود، کشور عراق علاوه بر اینکه به قول خود عمل نکرده است، نیروهای امنیتی آنها تجهیزات وای فای ایران را توقیف کرده‌اند. همچنین اپرتورهای ایرانی در ادامه مجبور شدند تا به صورت یکطرفه، تعرفه‌ها را کاهش دهند.

در این راستا، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه شخصی‌ خود، مطالبی را در مورد عدم تحقق وعده‌های این کشور، در برقراری ارتباطات مناسب ایام اربعین، منتشر نمود.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای برقراری سرویس وای‌فای در مسیر نجف به کربلا، تلاش زیادی صورت گرفته است. به گفته وی هیات اتصالات عراق علی‌رغم تعهداتش درباره این موضوع، مجوز لازم را صادر نکرده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اعلام نمود که با وجود پیگیری‌های انجام شده توسط وزیر محترم کشور، وی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، نیروهای امنیتی این کشور، تجهیزات وای فای ایران را توقیف کردند.

وی ادامه داد که بعضی مراکز خبری، از خلف وعده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تأمین وای‌فای مسیر نجف به کربلا اطلاع‌رسانی کرده‌اند، که اصلا این موضوع صحت ندارد.

آذری جهرمی تاکید نمود که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین اپراتورهای کشور حداکثر تلاش خود در خدمت‌رسانی به زائرین انجام خواهند داد. وی ادامه داد که انجام این فعالیت‌ها از ماه‌ها قبل در دستور کار قرار داشته است و تسهیلات گوناگونی نیز بدین منظور فراهم شده است.

وی در ادامه تاکید نمود که رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان نیز مهم است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر