;
coinex

قابلیت انیموجی کارائوکه به آیفون 10 اضافه شد

انیموجی کارائوکه

انیموجی کارائوکه یک سوپرایز جدید برای کاربران آیفون 10 خواهد بود. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به اجرای موزیک‌های مورد علاقه خود بپردازند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

انیموجی کارائوکه رسماً معرفی شد. کارائوکه ابزاری سرگرم‌کننده برای دوستداران آوازخوانی است که از طریق یک صفحه نمایش و یک میکروفون، این امکان را برای افراد مبتدی فراهم می‌کند تا در حین پخش موسیقی بی‌کلام آوازهای مشهور، اشعار آن‌ها را بر صفحه نمایش ببینند و از طریق میکروفون، صدای خود را ضبط کنند.

انیموجی یکی از قابلیت‌های جدید در آیفون 10 است که از طریق آن می‌توانید با اسکن صورت خود هنگام صحبت با آیفون 10 صدای خود را نیز ضبط کرده و با تلفیق این دو، یک انیمیشن جذاب را در اختیار داشته باشید و آن را برای دوستانتان ارسال کنید. حالا اما اپل برای این قابلیت جالب، یک کاربرد دیگر نیز پیدا کرده است. شما به راحتی می‌توانید با همگام سازی یک موزیک با این قابلیت، خروجی جالبی همانند اجرای موزیک تیلور سوئیفت توسط یک مرغ، مشاهده یک خوک در حال خواندن یکی از موزیک‌های جاستین بیبر و چیزهای با مزه‌ای از این دست را دریافت کنید.

 

بیشتر بخوانید: ساخت انیموجی در آیفون ۱۰ را اینجا یاد بگیرید

 

چیزی که این قابلیت را خیلی جذاب تر می‌کند این است که کاراکترهای موجود در این انیموجی ها دارای جزئیات بسیار زیادی هستند، بنابراین این تنها یک اجرای موسیقی همراه با حرکت خشک لب‌ها نخواهد بود و از طریق این ویژگی شما می‌توانید احساسات خود را نیز بر روی کاراکتر در حال اجرای موزیک همراه با این انیموجی‌ها ارسال کنید.

به شما تضمین می‌دهیم که تصور شما از اجرای این قابلیت بسیار محدود خواهد بود.

اگر مایل هستید کارهای کارائوکه سایر کاربران را نیز مشاهده کنید، به راحتی با جست و جوی عبارت animoji karaoke در وب‌سایت‌های یوتیوب، توییتر و یا سایر شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را مشاهده و گوش کنید.

بیشتر بخوانید:

چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل ، تنظیم کنیم (آموزش iOS 9 و iOS 10)

ایموجی ها از کجا آمده‌اند؟ تاریخچه این زبان تصویری شنیدنی است!

آموزش شارژ سریع گوشی آیفون و آیپاد

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر