;
coinex

شیائومی می میکس 2 مینی ؛ یک میان رده با صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه!

شیائومی می میکس 2 مینی ؛ یک میان رده با صفحه نمایشی کاملا بدون حاشیه!
به تازگی رندری در فضای وب منتشر شده که گفته می‌شود به شیائومی می میکس 2 مینی (Xiaomi MI MIX 2 Mini) تعلق دارد. جالب اینجاست که رندر ارائه شده، پنل جلویی این دستگاه را با یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه نشان می‌دهد.

وقتی صحبت از نمایشگرهای بدون حاشیه به میان می‌آید، می‌دانیم که هنوز گوشی کاملا بدون حاشیه‌ای در بازار وجود ندارد. بهترین فاکتوری که می‌تواند به ما اندازه حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش را نشان دهد، نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه است.

 

بیشتر بخوانید: بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟

 

در هر صورت برندهای بزرگ گوشی‌ساز جهان به دنبال این هستند تا محصولاتی تولید کنند که از بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه برخوردار باشند. چندی پیش رندری منتشر شده که آن را منتسب به شیائومی می میکس 2 اس می‌دانستند، یک گوشی تقریبا بدون حاشیه که با برشی که در بالای صفحه نمایش برای سنسور دوربین سلفی آن در نظر گرفته شده، آن را شبیه به گوشی اسنشال فون اندی روبین نشان می دهد.

اما امروز igeekphone رندری را منتشر کرد و آن را به شیائومی می میکس 2 مینی نسبت داد، نمایشگری کاملا بدون حاشیه را نشان می دهد. تقریبا تمامی پنل جلو در اختیار صفحه نمایش گوشی است و مقدار اندازه نسبت نمایشگر به بدنه در آن نزدیک به 100 درصد است.

شیائومی می میکس 2 مینی

به نظر می‌رسد شیائومی استفاده از ساختار سرامیکی را در این مدل –البته اگر بتوان به این خبر اعتماد کرد- ادامه می‌دهد. گفته می شود که این نسخه میان رده‌ای از می میکس 2 شیائومی خواهد بود. به همین خاطر از وجود اسنپدراگون 835 در آن خبری نبوده و بر اساس شایعات با یک چیپست اسنپدراگون 660 قدرتنمایی خواهد کرد.

گفته می شود که شیادومی می میکس 2 با یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش خودنمایی خواهد کرد. این موضوع کمی عجیب است و برخی از اطلاعات آن با هم همخوانی ندارد.

به عنوان مثال اگر این یک محصول میان رده است، چگونه می‌تواند از سنسور اثر انگشت و سنسور دوربین سلفی قرار گرفته در زیر صفحه نمایش برخوردار باشد، این موضوع هنوز برای برندهای بزرگی چون سامسونگ به درستی حل نشده و آنها حتی نتوانسته‌اند در پرچمداران بزرگ خود این ویژگی را قرار دهند –جزئیات ارائه شده کمی با واقعیت در تضاد است-

شیائومی می میکس 2 مینی

در هر صورت شایعات می گویند که شیائومی می میکس 2 مینی به یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی مجهز بوده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه را تامین می‌کند. یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار خواهد گرفت که سنسورها به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند بود.

تمام این موضوعات را در حد و اندازه یک  شایعه در نظر بگیرید، هنوز هیچ چیزی از طرف شیائومی تایید نشده است، اما دیدن چنین گوشی هوشمندی در آینده خالی از لطف نخواهد بود؟ شما این‌گونه فکر نمی‌کنید.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر