;
coinex

بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) ؛ معرفی، نقد و بررسی و گالری تصاویر

بازی جی تی کلوپ سرعت

بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) یک نمونه بسیار خوش ساخت در سبک مسابقات اتومبیل رانی، بخش مسابقات شتاب یا درگ (Drag) است که از نزدیک به 2 سال پیش راهی بازار بازی‌های ایرانی موبایلی شده است.

بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) یک عنوان بسیار جذاب و قابل توجه از شرکت بازی سازی استودیو کینگ کد (King Kode) بوده که با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های شاخص موجود، به یک بازی بسیار سرگرم کننده و با کیفیت بالا و خط داستانی گیرا بدل شده است. در ادامه بدون استفاده از جملات تملق آمیز و تعریفات بعضا بی اساس رایج در بین سایت‌ها و مجلات مختلف بازی که بدون توجه به محتوا، تنها با انتخاب عناوینی جذاب و اغوا کننده تنها به تعریف و تمجید از هر نمونه منتشر شده می پردازند، به بررسی و نقد این بازی در بخش‌ها مختلف و همچنین ذکر نقاط ضعف و قوت واقعی آن خواهیم پرداخت.

بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club)

بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) همانطور که اشاره شد یک بازی در سبک اتومبیل رانی و در زیر مجموعه مسابقات شتاب یا درگ (Drag) است. در این بازی‌ها، هدف طی مسیر تعیین شده در کمترین زمان ممکن و رقابت مستقیم با یک حریف است. با ورود به بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) یک منو با سه بخش در مقابل شما قرار خواهد گرفت. این منوها شامل سه بخش شروع بازی، تنظیمات و پروفایل است.

بازی جی تی کلوپ سرعت

با انتخاب گزینه شروع بازی، وارد محیط اصلی شده و در بخش تنظیمات، قابلیت معرفی آدرس ایمیل برای ذخیره سازی روند بازی، بازیابی بازی بر روی یک دستگاه جدید، حذف اطلاعات ذخیره شده، تنظیم کیفیت گرافیک بازی و همچنین قطع و وصل صدا و موسیقی بازی وجود دارد. در بخش پروفایل نیز اطلاعات حساب کاربری شما و میزان پیشرفت بازیکن در بازی مانند میزان مسافت پیموده شده، رکوردها، امتیاز و مواردی مشابه این به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید :

بهترین بازی های PS4

داستان بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club)

بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) مانند اکثر بازی‌های اتومبیل رانی، از یک خط داستانی اصلی پیروی می‌کند. در این داستان، محیط بازی به بخش‌های مختلفی تقسیم شده و بازیکن می‌بایست به رقابت با اعضای گروه حاضر در منطقه بپردازد. در صورت شکست دادن تمامی اعضای گروه و به اصطلاح نوچه‌ها، نوبت به رقابت با رئیس و رهبر گروه رسیده که در صورت پیروزی بر وی در دو مرحله، می‌توان آن بخش را به پایان رسانده و به مرحله بعدی و خرید خودروها و اتومبیل‌ها قوی‌تر و گرانقیمت‌تر پرداخت. مسیرهای مسابقه نیز به دو مسیر 500 متر و 1.000 متر تقسیم می‌گردد. در روند بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) نیز تعدادی شخصیت با گرافیک جذاب به راهنمایی بازیکن می پردازند.

بازی جی تی کلوپ سرعت

صفحه اصلی بازی نیز شامل چهار منوی اصلی ادامه، ارتقا، اسپرت کردن و نمایشگاه در بخش پایینی صفحه و سه بخش جانبی ماموریت‌ها، رتیه بندی و گاراژ در دو بخش کناری است. انجام هر مسابقه موجب افزایش جریمه به میزان 1 واحد شده و در صورت رسیدن تعدا جریمه‌ها به 10، نیاز به اندکی صبر برای پاک شدن جریمه و یا مشاهده ویدئو و یا پرداخت مبلغ برای کاهش آن و ادامه روند بازی خواهیم بود.

علاوه بر این بخش داستانی که با نام مسابقات محلی مشخص شده است، دربازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) سه بخش مسابقه‌ای دیگر نیز قرار گرفته است. این بخش‌ها عبارتند از:

  • مسابقه آزاد
  • مسابقات پلکانی
  • مسابقات ویژه
  • مسابقه روزانه

مسابقه آزاد

مسابقه آزاد، بخش جانبی بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) بوده و می‌توان در آن با خودروهای موجود در گاراژ به مسابقه با سایر حریفات پرداخت. این بخش قابلیت بازی در سه سطح آماتور، اینکاره و حرفه‌ای را به کاربر داده و با شروع بازی در هر مرحله، تنها بخش آماتور آن در دسترس خواهد بود. با برنده شدن در مسابقات محلی و شکست اعضای گروه، به تدریج دو سطح اینکاره و حرفه ای نیز اضافه شده و امتیاز بیشتری را برای بازیکن به همراه می آورند.

بازی جی تی کلوپ سرعت

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2020 ؛ مروری بر بهترین کارتون های جدید سال 2020

مسابقه پلکانی

در بخش مسابقات پلکانی بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) ، تعداد زیادی مرحله وجود داشته که به تدریج و با پیشرفت، سطح آنها پیشرفته تر شده و شکست حریفان نیز دشوارتر خواهد شد. امتیازهای کسب شده نیز در هر مرحله بالاتر رفته و می‌تواند کمک شایانی به بالاتر رفتن امتیازات و خرید تجهیزات و ارتقا‌های موجود نماید.

 

مسابقات ویژه

در بخش مسابقات ویژه بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) ، یک خودروی خاص به عنوان نمونه انتخات شده و بازیکن باید تنها با استفاده از آن و یا در صورت نداشتن، خرید آن خودرو از بخش فروشگاه، اقدام به مسابقه در آن نماید. این بخش از بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) نیز جذابیت خاص خود را داشته و کسب امتیازات نسبتا بالا می‌تواند روند پیشرفت و کسب امتیاز را سرعت بخشد.

 

مسابقه روزانه

بخش مسابقه روزانه موجود در بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) یک بخش خاص و محدود بوده و تنها چند بار در روز قابل اجرا است. در این بخش خودرو توسط بازی انتخاب شده و بازیکن باید با یک خودروی انتخاب شده توسط خود بازی به رقابت بپردازد. امتیازات کسب شده در این بخش بالاتر از سایر مسابقات (غیر از مسابقات محلی) است. برای اجرای این بخش از بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) نیاز به اتصال به اینترنت وجود دارد.

 

ابزار کنترلی

ابزار کنترلی موجود در بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club) مشابه سایر بازی‌های اتومبیل رانی سبک شتاب یا درگ بوده و شامل یک پدال گاز برای شروع بازی و تنظیم دور موتور برای شروع و دو اهرم + و – برای تعویض دنده می‌گردد.

بازی جی تی کلوپ سرعت

امتیازدهی در بازی جی تی کلوب سرعت (GT Club)

نحوه امتیاز دهی در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) مطلوب و قابل قبول بوده و بازیکن می‌تواند بدون نیاز به پرداخت مبالغ اضافی به صورت رایگان از انجام بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) لذت برد. امتیازات موجود در بازی شامل دو بخش سکه طلا و پول نقد بوده که بسته به سختی و فرم مسابقه و در پایان هر مسابقه به بازیکن اختصاص پیدا می‌کند. در صورت نیاز به پول نقد و یا سکه بیشتر، امکان خرید با انتخاب گزینه + در بخش بالایی صفحه نیز وجود دارد. در ابتدای هر روز و با ورود بازیکن به بازی نیز دو انتخاب به بازیکن بازی جی تی کلوپ سرعت داده شده تا به وسیله آن بر امتیازات خود (اعم از سکه طلا و پول نقد) بیافزاید.

بازی جی تی کلوپ سرعت

علاوه بر کسب امتیاز به صورت پول و سکه، بازیکن قابلیت کسب امتیاز به یک روش دیگر را نیز دارد. پس از هر مسابقه امتیازی به کاربر اختصاص داده شده که این امتیاز به دو حالت امتیاز کلی و امتیاز لیگ هفتگی به حساب می منظور خواهد شد. بر اساس این امتیاز رتبه کلی بازیکن در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) مشخص شده و همچنین بر اساس امتیازات کسب شده در طول هفته، رتبه وی در لیگ هفتگی نیز شکل خواهد گرفت. البته در صورت شکست در مسابقه امتیازی منفی به وی تعلق گرفته که از مجموع امتیازات کلی و هفتگی کسر خواهد شد.

ماموریت‌های بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club)

علاوه بر طی خط داستانی و یا مسابقات جانبی، ماموریت‌هایی نیز در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) برای بازیکن درنظر گرفته شده است. این ماموریت‌ها مانند طی مسافتی تعیین شده در بازه زمانی خاص و یا هزینه مبلغ مشخصی پول و یا سکه طلا بوده که در صورت انجام آنها، به امتیازات بازیکن اضافی تعلق خواهد گرفت.

بازی جی تی کلوپ سرعت

فروشگاه

فروش در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) در دو بخش مجزا انجام می گیرد. یک بخش، مختص به خرید پول نقد و سکه بوده که همانطور که پیشتر نیز اشاره شد از طریق دکمه + واقع شده در بخش بالایی سمت راست و در بخش کناری میزان پول نقد بازیکن قابل دسترسی خواهد بود. مبلغ خرید سکه و پول در این بازی مناسب و قابل قبول بوده و با خرید آنها، می‌توان به پیشرفت و حرکت رو به جلو در بازی و طی مراحل و شکست رقبای حرفه‌ای تر سرعت بخشید.

بخش دوم فروشگاه مختص به خرید خودروها و اتومبیل‌ها متنوع بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) است و از طریق منوی نمایشگاه در دسترس بازیکن قرار می گیرد. در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) بیش از 60 خودرو مختلف در 6 کلاس وجود داشته که بازیکن به وسیله پول نقد و یا سکه توانایی استفاده از آنها را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

جدال دوج چارجر و چلنجر 2018 ؛ مقایسه 2 ماسل کار آمریکایی مدرن و پرسابقه

خودروهای موجود در بخش نمایشگاه بازی جی تی کلوپ سرعت

خودروهای موجود در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) که شامل نمونه‌های موجود در خیابان شهر‌های ایران مانند پراید و انواع پژو بوده و تا ابرخودروهایی مانند لامبورگینی (Lamborghini)، مک لارن (McLaren) و لیکان (Lykan) بوده و تنوع و دقت در طراحی جزئیات آن یکی از بزرگترین نقاط قوت بازی جی تی کلوپ سرعت به حساب می آید، عبارتند از:

کلاس 1

کلاس 2

کلاس 3

کلاس 4

کلاس 5

کلاس 6

پژو 206 هیوندای ولستر مزدا RX8 پورشه باکستر بنز AMG GT آلفارومئو TZ3
تیبا کیا اپتیما لکسوس ISF پورشه کاررا کامارو SS پاگانی زوندا R
مزدا 3 بنز A250 پژو 308 فورد موستانگ تسلا S بوگاتی ویرون
پژو پرشیا لکسوس GS350 ب ام و M4 مازراتی GT آئودی R8 بوگاتی شیرون
سمند بنز SLK هوندا سیویک R نیسان GTR لکسوس LFA فراری لافراری
لکسوس CT200H ب ام و Z4 نیسان 370Z جگوار F کوروت C6 ترایون نمسیس
آئودی A1 هوندا سیویک si ائودی TT آلفارومئو 4C دوج وایپر لیکان HP
تویوتا کمری تویوتا GT86 ب ام و M6 فورد GT فراری F430
تویوتا کرولا ب ام و i8 فورد فوکاس RS کوروت C7 آستون مارتین
هیوندای سوناتا دوج چلنجر جگوار XFR لامبورگینی وننو
تویوتا سلیکا جنسیس کوپه آونتادور
بنتلی GT مک لارن 650S
بنز C63

نمونه هایی از خودروهای موجود در بازی جی تی کلوپ سرعت

 

شخصی سازی

یکی از محبوب ترین بخش‌های بازی‌های کامپیوتری سبک اتومبیل رانی، بخش تقویت و ایجد تغییرات ظاهری است. این بخش که با بازی Need For Speed در اوایل دهه 2000 میلادی به اوج رسید، تا به حال نیز در این سبک بازی‌ها حضور داشته و موجب جذابیت بیشتری برای این عناوین می‌گردد. در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) نیز این بخش وجود داشته و بازیکن قابلیت تغییر در خودرو در دو بخش را دارد. با انتخاب گزینه ارتقا در منوی اصلی، بازیکن توانایی تقویت و بهینه سازی عملکرد خودرو در بخش‌های مختلفی مانند موتور، گیربکس، سیستم توربوشارژر، NOS، تایرها و بدنه را داشته و با انتخاب گزینه اسپرت کردن قادر به ایجاد تغییرات ظاهری مانند رنگ بدنه، رنگ رینگ‌ها و باله عقب، باله عقب، برچسب و نور چراغ جلو را خواهد داشت.

بازی جی تی کلوپ سرعت

گرافیک بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club)

بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) گرافیک بالایی داشته و طراحی خودروها با دقت و ظرافت انجام شده است. جزئیات موجود در خودروها در سطح بالایی قرار داشته و برای اجرا در یک گوشی تلفن همراه و یا تبلت با کیفیت اچ دی مناسب است. حرکت خودروها نرم بوده و جهش در هنگام شروع حرکت و افت شتاب در هنگام تعویض دنده جلوه زیبایی به بازی داده است.

مسیر بازی ساده و یکنواخت بوده که در دو زمان شب و روز اجرا می گردد. جزئیات نسبی مسیر شامل مغازه‌ها، پوشش مسیر و تابلوهای موجود کیفیت مناسبی داشته و برای یک بازی موبایلی قابل قبول است. نورپردازی در هنگام شب نیز زیبا بوده و استفاده از رنگ‌های سفارشی و نور چراغ جلو، نمایی بسیار زیبا را به آن می دهد.

ابزار و امکاناتی کمکی

در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) با انجام هر مسابقه، یک برگ جریمه به حساب بازیکن منظور شده و در صورت رسیدن این امتیازات منفی به عدد 10 ، امکان ادامه بازی برای دقایقی وجود ندارد. برای حذف این امتیازات منفی، تماشای یک ویدیو تبلیغاتی به عنوان یک گزینه کمکی در نظر گرفته شده و هر نمایش، یک واحد از جریمه‌های بازیکن کسر می نماید. در هنگام خرید ارتقاهای پیشرفته موتور و خودرو نیز، زمانی تحت عنوان رسیدن قطعه از بازار توسط پیک در نظر گرفته شده که با پرداخت تعدادی سکه طلا و یا تماشای یک ویدیو تبلیغاتی، امکان کاهش آن وجود دارد. البته تعداد ویدیوهای تبلیغاتی به 10 مورد در روز محدود شده است.

بازی جی تی کلوپ سرعت

بازی آنلاین

بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) یک بازی آفلاین بوده و امکان مسابقه به صورت آنلاین و لحظه‌ای در آن وجود ندارد که البته این مساله در مواردی نه تنها یک نقطه ضعف به حساب نمی آید، بلکه به عنوان یکی از نقاط قوت بازی نیز شناخته می‌شود. اما برای انجام بخش‌هایی مانند مسابقه روزانه و همچنین رتبه بندی در لیگ های هفتگی و جایگاه کلی به اتصال اینترنتی نیاز است.

طراحی منوها

بر خلاف بسیاری از بازی‌های ایران، در بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) منوها با دقت طراحی شده و چینش و رنگ و سایز فونت‌ها بسیار مناسب و چشمگیر است.

پرداخت درون برنامه ای

پرداخت درون برنامه‌ای بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) شامل خرید سکه طلا و پول نقد است که از طریق بسته‌های مختلف و با مبالغی قابل قبول مابین 1.000 تا 25.000 تومان انجام می‌ پذیرد. البته ارزان تر شدن قیمت‌ها می‌تواند اشتیاق بازیکن را برای ادامه بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) بیشتر نماید. اما در هر حال نباید نفع و انگیزه مالی شرکت سازنده را نیز از نظر دور داشت.

موسیقی و جلوه‌های صوتی

نقطه ضعف اصلی بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) می‌توان بخش موسیقی آن دانست. آهنگ زمینه بسیار تکراری و الکترونیکی بوده و هماهنگی با مسابقات اتومبیل رانی ندارد و بیشتر بازیکن را به یاد اصوات 8 بیتی دهه 1990 میلادی می‌اندازد! اما صداگذاری کلی بخش مسابقه مناسب بوده و تعویض دنده‌ها و افت و افزایش دور موتور و حتی سوت سیستم توربو پارژر همراه با جلوه‌های صوتی قابل قبول است. اما می‌توان از نمونه‌های واقعی‌تر برای صدای خودروها استفاده کرد تا هماهنگی بیشتری با گرافیک بالای بازی پیدا نماید.

نقاط ضعف بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club)

بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) یک نمونه با کیفیت بالا بوده و به همین دلیل باید با سخت گیری بیشتری در خصوص آن قضاوت کرد. از معدود نقاط ضعف بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) می‌توان به بخش نمایشگاه اشاره کرد که در هنگام انتخاب کلاس عملکرد و نمایی بسیار ضعیف و نا هماهنگ با سایر بخش‌های بازی داشته و تنها از یک گرافیک با عدد ساده برای نمایش کلاس استفاده شده که البته نمی‌توان دلیل خاصی را برای آن متصور شد!

بازی جی تی کلوپ سرعت

یکی دیگر از مواردی که می تواند به هرچه بیشتری جذاب شدن بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) کمک نماید، اضافه نمودن بخش فروش خودروهای موجود در گاراژ بازیکن است که می تواند در هنگام شروع مرحله جدید، کمکی برای پیشرفت سریع‌تر روند بازی به حساب آید. از دیگر نقاط ضعف موجود در بازی جی تی کلوپ سرعت نیز همانطور که اشاره شد، بخش انتخاب موسیقی بوده و با اندکی جستجو، و انتخاب یک موسیقی فعال‌تر در سبک‌هایی خارج از الکترونیک و پاپ، می‌توان هیجان بازی جی تی کلوپ سرعت را چند برابر کرد.

نقاط قوت بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club)

بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) نقاط قوت بسیاری دارد و در مجموع یک بازی قابل اعتنا و خوش ساخت در بازار بازی‌های موبایلی ایران است. به صورت فهرست وار می‌توان از موارد زیر به عنوان نقاط قوت بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) باد کرد:

  • تنوع بسیار خودروهای موجود و قابل انتخاب در بازی
  • امکان شخصی سازی و تغییر در ظاهر خودرو در بخش‌های مختلف
  • تقویت واقع گرایانه قطعات خودرو که افزایش بازدهی و کارایی معقولی را رقم می زند
  • نورپردازی عالی
  • گرافیک بسیار روان
  • خط داستانی سرگرم کننده
  • شخصیت‌های باور پذیر
  • دوری از جملات کلیشه‌ای موجود در بازی‌های موبایلی فعلی ایرانی

باگ‌های بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club)

تجربه انجام بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) برای نگارنده بر اساس آمار و اطلاعات درج شده در خود بازی، چیزی در حدود 10 ساعت بوده ولی ایراد خاصی در هنگام اجرای آن تا کنون مشاهده نشده است. از ایراد‌های موجود می‌توان به نمایش خطای تفاوت ساعت سرور و گوشی و یا تاخیر در به روز شدن رتبه بندی اشاره کرد که البته مقطعی و محدود بوده و نمی‌تواند به عنوان یک ایراد و یا باگ برای بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) به حساب آید.

موقعیت در کافه بازار

تا زمان نگارش این نوشته (20 آذرماه سال 1396) بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) توانسته با دانلود بیش از 70.000 مورد و کسب امتیاز 4.5 از 5 امتیاز ممکن، شاهد موفقیتی قابل توجه باشد. البته این بازی می‌تواند با اندکی بهبود در گرافیک و جزئیات و اضافه شدن زبان انگلیسی، به عنوان یک عنوان بین المللی نیز درخشش قابل قبول در بازار بازی‌های کامیپوتری جهانی داشته باشد.

سخن آخر

بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) هم از لحاظ گرافیک و هم از لحاظ داستان یک بازی بسیار خوب و قابل اعتنا بوده و حضور این بازی در بازار، می‌تواند موجب داغ ‌تر شدن تنور رقابت بین استودیوهای بازی‌ سازی ایرانی شود. وجود خودروهای متنوع شامل سوپر اسپرت‌ها و ابر خودروهای روز بازار در کنار نمونه‌های معمولی موجود در کوچه و خیابان جذابیت خاصی به این بازی بخشیده است. انخاب موسیقی بهتر و متناسب با سبک و هیجان بازی نیز می‌توان کمک شایانی به هرچه بهتر شدن این عنوان نماید.

بازی جی تی کلوپ سرعت

پس از نزدیک به 12 ساعت بازی و طی بیش از 600 مسابقه، ایراد خاص و قابل ذکری در بازی جی تی کلوپ سرعت مشاهده نشد و به همین دلیل می‌توان این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال جاری در بخش نمونه‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند لقب داد. در انتها جا دارد که به تیم سازنده برای ساخت یک بازی با کیفیت بالا و در سطح استانداردهای جهانی (فارغ از استفاده از نوع موتور ساخت بازی) تبریک گفت…

 

سازندگان بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club)

بازی جی تی کلوپ سرعت همانطور که اشاره شد محصول استودیوی بازی سازی کینگ کد (King Kode) است. بر اساس اطلاعات درج شده در این بازی، تیم سازنده این عنوان شامل افراد زیر است:

  • مجتبی پیر ویسی (برنامه نویس)
  • محمد امین برمکی (طراح و کارگردان هنری)
  • رضا اطمینان (موسیقی و صدا)
  • موسی ترابی (مدل سازی و بافت)
  • مهدی بیگدلی (مدل سازی و بافت)
  • مصطفی زارع (پشتیبانی)

مشخصات بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club) در یک نگاه

نام بازی (فارسی) جی تی کلوپ سرعت
نام بازی (لاتین) GT Club
شرکت سازنده کینگ کد (King Kode)
سبک بازی اتومبیل رانی – مسابقات شتاب یا درگ
سال ساخت 1396
آخرین نسخه 1.0.2.22
آخرین به روز رسانی 06/08/1496
حجم (مگابایت) 86 (به علاوه 45 مگابایت دیتا)
گروه سنی همه سنین
تکسکور (امتیاز) 8.5 از 10

 

گالری تصاویر بازی جی تی کلوپ سرعت (GT Club)

منبع : تکراتو

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    من گوشیمو عوض کردم حالا اگانتم چطوری باز یابی کنم ؟

    پاسخ

    سلام
    بازی رو ب روز کردم الان باز نمیکنه صفحه سیاه میشه میگه ارسال پیام ممکن نیس
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ

    کاش فروش ماشین رو هم توش میزاشتین

    پاسخ

    چجوری پژو پارس یا سمند یا تیبا میشه خرید؟ تو کلاس ۱ نیستن برای فروش…؟!

    پاسخ

    سلام من این بازی رو یک هفتست نصب کردم آخرین مرحله اش تیم پویان بود ؟ همین ؟این که تموم شد🤔🤔🤔

    پاسخ

    به نظر من اگه میتونستیم یک محله دیگه خودمون اضافه کنیم خیلی بهتر میشد

    پاسخ

    بله این بازی نسخه مود شده داره می تونید خودتون ببینید

    https://talateach.com/downloads/gt-speed-mega-mod/

    پاسخ

    سلام به همه لطفا راهنمایی کنید برای انتخاب بازی ویژه خودروهای هر کلاس ابتدا و دوم چه خودرویی باشه که بتوتیم راحت همه رو شرکت کنیم و ویژه رو خالی نزاریم مثال کلاس ۳ از نیسان rx8
    مرحله ۲ بنز slk و بی ام دابلیو z4 بقیه نمیدونم کاش مرحله ۴ یکی بگه تا من قبل انتخاب دیگه اون رو بردارم

    پاسخ

    اصلاح میکنم نیسان 370 z

    پاسخ

    برای کلاس4فورد موستانگ میخوای بعدش نیسان جی تی آر و برای کلاس5لکسوس ال اف ای میخوای

    پاسخ

    چطوری باید طلا بخرم توی جی تیو
    هرچی میزنم میگه با مشکل مواجه شدشده

    پاسخ

    ماشین ویژه کلاس۲ بنزSLK هست کسایی که میخان برا کلاس دو ماشین بخرن بهتره بنزSLK بگیره کسی میتونه ماشین ویژه کلاس ۳ و۴ و…. الی اخر رو بگه؟

    پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    و ممتون بابت ساخت این بازی
    سوال بنده اینه که این بازی نسخه مود شده داره یا الکی توی سایتها نوشته شده ؟؟؟

    پاسخ

    تو کلاس پنج کدوم ماشین ویژه هست,هم دراگ

    پاسخ